Gjest Evans Skrevet 29. august 2015 #421 Del Skrevet 29. august 2015 Du vet du holder på å bli miljøskadd av denne tråden når du leser pikkete kjole. Og ja, jeg er litt skuffa. Haha! Det kunne jo vært realiteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 29. august 2015 #422 Del Skrevet 29. august 2015 Kom over denne på en annen ebay gruppe. Hvis du først er litt opptatt av om det som er fake ser ekte ut, så kan det kanskje være en ide å sjekke opp i det før du kjøper tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmn Skrevet 29. august 2015 #423 Del Skrevet 29. august 2015 (endret) Takk for en morsom tråd 😁 har vært med her den stund før jeg fikk medlemskap i ebay gruppen..og ja det er ofte dagens for meg og sambo noe av det som blir lagt ut i gruppa 😕 blir vel kasta ut 😟 pokker altså, ledde godt av denne gruppa .. Endret 29. august 2015 av mmn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 29. august 2015 #424 Del Skrevet 29. august 2015 En som har lagt ut bilde av de nye falske øyevippene fra ebay. I kommentarfeltet er det en som ikke har klart å la være å kommentere de småe brynene hennes 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #425 Del Skrevet 29. august 2015 En som har lagt ut bilde av de nye falske øyevippene fra ebay. I kommentarfeltet er det en som ikke har klart å la være å kommentere de småe brynene hennes hahahahahaha Anonymous poster hash: 1c389...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 29. august 2015 Forfatter #426 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som ville ha link til dette. Hadde lyst til å sende link til en printer på ebay.... For de som ikke ser hva det er er det bare bilde av en dame som er limt på en kaffemaskin.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmn Skrevet 29. august 2015 #427 Del Skrevet 29. august 2015 Takk for en morsom tråd har vært med her den stund før jeg fikk medlemskap i ebay gruppen..og ja det er ofte dagens for meg og sambo noe av det som blir lagt ut i gruppa blir vel kasta ut pokker altså, ledde godt av denne gruppa .. Nope, sletta alt jeg hadde tenkt å si,.underholdnings verdien er for stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 29. august 2015 #428 Del Skrevet 29. august 2015 Virker som det meste av klærne de kjøper er i badedraktstoff, men de er såå fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #429 Del Skrevet 29. august 2015 Nå liker jeg de fleste reglene på KK-gruppa. At det ikke skal linkes synes jeg er helt greit! For det første, settes prisen opp når alle kjøper fra samme selger, og for det andre så lærer de late seg aldri å søke etter ting selv hvis alle skal gi dem linker hele tiden. Solfaktor-debatten legger jeg meg ikke i, da jeg ikke har greie på det selv. Også klarer jeg å sile ut det jeg merker er hysterisk. Etter den gruppa ble popelær og det begynte å fylles opp med late mennesker som aldri vil lese seg opp til noe selv. Bare få alt servert på sølvfat uten å søke eller lese i filer selv, så leser jeg aldri på veggen lenger. Så om Admins der er blitt veldig strenge skal jeg ikke si noe om. Men jeg kan skjønne det når det kommer hundrevis nye medlemmer hver dag som ikke leser regler eller vil sette seg inn i ting. Og spør om samme spørsmål som 50 andre har spurt før samme dag.Anonymous poster hash: 0aee9...2f0 Enig med deg, liker den gruppen mye bedre enn ebaygruppen. Kun to admins og så mange medlemmer, syns de gjør en fantastisk jobb. De legger så mye tid og energi ned i å lage oversiktlig filsystem med alt en trenger av informasjon. Var så mange som skrev at det var hysterisk og lignende å bruke høy solfaktor, litt uheldig om noen som bruker syre i kosmetikk får huden sin ødelagt fordi de var dumme nok til å høre på slikt. Grupper må ha regler for å fungere, liker en de ikke så står man fritt til å melde seg ut. Om en ønsker linker så er det bare å gå på ebaygruppen og spørre om det, så får en massevis av linker. Leste på ebaygruppen en gang om en som var forbannet for hun hadde skrevet mange ganger om hva hun ville ha, og ingen gadd å hjelpe henne. Hva var vitsen med gruppen da?????? Ville ha joggedress og en veske. Snille folk der inne ga henne mange linker til forskjellige vesker og joggedresser. Fikk bare negative svar tilbake fra henne. Enten feil, stygg eller ikke det hun hadde tenkt seg. Ikke en eneste gang skrev hun takk for at de prøvde eller svarte. Så nei, takke meg til hjerter i overflod og oppfordring til at folk skal prøve å sette seg litt inn i hva de putter i ansiktet sitt. Jeg vil ikke ha på samvittigheten at jeg har gitt noen linker til kosmetikk som kan fullstendig kollidere med hverandre og ende opp med at personen får hudskader. Anonymous poster hash: eadc6...263 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #430 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som ville ha link til dette. Hadde lyst til å sende link til en printer på ebay.... For de som ikke ser hva det er er det bare bilde av en dame som er limt på en kaffemaskin.. Måååå få pakke i posten. MÅ. Helst noe som koster 5-10kr så jeg kan se hvor mange pakker jeg klarer å kjøpe for 1000kr. Anonymous poster hash: eadc6...263 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 29. august 2015 #431 Del Skrevet 29. august 2015 Det er lov å skrive nynorsk, men da må det være REN nynorsk! Anonymous poster hash: b7257...795 Ingenting som heter ren nynorsk! Eller, altså, man kan skrive forskjellige grader av nynorsk. Konservativ nynorsk er vel hva det egentlig heter, når jeg tenker på "blod-nynorsk" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 29. august 2015 #432 Del Skrevet 29. august 2015 E-bay uniformen: Nike-joggedress. (Fake) Toms eller hvite joggesko. (Fake) merkeklokke, fra Daniel Wellington, Marc Jacobs eller lignende. Veldig fancy negler. (Fake) Michael Kors veske. Oooooog... en stor (fake) blingring? Har jeg glemt noe nå? Er jeg helt på vidda? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #433 Del Skrevet 29. august 2015 E-bay uniformen: Nike-joggedress. (Fake) Toms eller hvite joggesko. (Fake) merkeklokke, fra Daniel Wellington, Marc Jacobs eller lignende. Veldig fancy negler. (Fake) Michael Kors veske. Oooooog... en stor (fake) blingring? Har jeg glemt noe nå? Er jeg helt på vidda? Sminken! Løsvipper og det der counteringsettet fra kina! Anonymous poster hash: 234fc...790 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 29. august 2015 #434 Del Skrevet 29. august 2015 Sminken! Løsvipper og det der counteringsettet fra kina! Anonymous poster hash: 234fc...790 Ah! Hvordan kunne jeg glemme det?! Definitivt sminke + løsvipper. Og kanskje noen "Kardashian-inspirerte"-kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #435 Del Skrevet 29. august 2015 "Hei jenter dette er litt flaut. Men sliter noe voldsomt med diaré. Har dere noen gode kremer å anbefale mot sårt hull?" Om det er så flaut, så spør du ikke på en facebookgruppe med nesten 40.000 medlemmer som kan kjenne deg igjen. Hun har vel ikke råd til å gå på apoteket og vil heller ha Kina diare krem, som kommer frem om 3-4 uker - så det får rent skikkelig ifra seg før den tid Anonymous poster hash: 1bd8e...c2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. august 2015 #436 Del Skrevet 30. august 2015 Hehe, det må det være! Ta på seg den prikkete kjolen litt lenger opp i tråden her, og de skoa. Oi, oi, så lekker en blir da Snasent! Noen inne på gruppa burde tipse damene om den kjolen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #437 Del Skrevet 30. august 2015 E-bay uniformen: Nike-joggedress. (Fake) Toms eller hvite joggesko. (Fake) merkeklokke, fra Daniel Wellington, Marc Jacobs eller lignende. Veldig fancy negler. (Fake) Michael Kors veske. Oooooog... en stor (fake) blingring? Har jeg glemt noe nå? Er jeg helt på vidda? Sminken! Løsvipper og det der counteringsettet fra kina! Anonymous poster hash: 234fc...790 Og gjerne grått hår, med hårfarge fra ebay selvsagt. Så i en annen gruppe i går at det var ei som skrev at hun var plaget med helt sykt dårlig lukt i underlivet i perioder selv om hun vasket seg nedentil og lurte på om noen hadde noen tips. Fikk helt hakeslepp. Fatter ikke at folk skriver sånt i store grupper altså. Anonymous poster hash: 84248...de1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 30. august 2015 #438 Del Skrevet 30. august 2015 Og gjerne grått hår, med hårfarge fra ebay selvsagt. Så i en annen gruppe i går at det var ei som skrev at hun var plaget med helt sykt dårlig lukt i underlivet i perioder selv om hun vasket seg nedentil og lurte på om noen hadde noen tips. Fikk helt hakeslepp. Fatter ikke at folk skriver sånt i store grupper altså. Anonymous poster hash: 84248...de1 Eller lilla/rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #439 Del Skrevet 30. august 2015 Oh my god... Full dildo-diskusjon nå ("noen som har erfaringer med denne?" *insert bilde av "multispeed g-spot and clitoral vibrator masturbate dildo vibrate vaginal massager"*). Damene viser frem sine og forklarer hvordan den er. Er det MULIG. No shame! Anonymous poster hash: 552a9...8c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. august 2015 #440 Del Skrevet 30. august 2015 Oh my god... Full dildo-diskusjon nå ("noen som har erfaringer med denne?" *insert bilde av "multispeed g-spot and clitoral vibrator masturbate dildo vibrate vaginal massager"*). Damene viser frem sine og forklarer hvordan den er. Er det MULIG. No shame! Anonymous poster hash: 552a9...8c4 Og likevel mener enkelte av damene derfra at vi har ødelagt gruppa og gjort at damene der har blitt så redde for å dele... Jadda. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg