AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Jeg og mannen har funnet tilbake til hverandre, og til fantastisk sex. Vi har gått fra en gang i uken hvis vi er heldige til flere ganger daglig. I den sammenheng har leketøy en stor rolle å spille. Hittil er "the rabbit" og et slikt vibrerende, trådløst egg store hits. Men jeg vil ha mer. Gjerne bondage, ridepisk, buttplug, penisring, blindfold. Hva anbefaler dere? Erfaringer, meninger? Supert om merker/linker legges ved! Anonymous poster hash: 7339a...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Anbefaler en magic wand fra LELO. Flott design og varer lenge. Kjøp large størrelse. Vi har og cocksleeve fra rxsleevce.com. Dere kan velge mellom 28 design og størrelser. Kombinasjonen av disse ender med noen perlerader av noen orgasmer. Dette koster, men verdt hver en krone. Kikk og gi tilbakemelding;-)Anonymous poster hash: 69719...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Anbefaler en magic wand fra LELO. Flott design og varer lenge. Kjøp large størrelse. Vi har og cocksleeve fra rxsleevce.com. Dere kan velge mellom 28 design og størrelser. Kombinasjonen av disse ender med noen perlerader av noen orgasmer. Dette koster, men verdt hver en krone. Kikk og gi tilbakemelding;-)Anonymous poster hash: 69719...7ff Den linken kom opp blank. Hva er cocksleeve? Magix wand er vel bare enda en vibrator? Føler jeg ikke trenger så alt for mange av dem Anonymous poster hash: 7339a...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 ville holdt meg unna, mange av disse tingene er laget av plastikk, silikon og petrokjemiske produkter. ikke noe jeg ville hatt i nærheten av hverken midt underliv eller andres. Anonymous poster hash: 9850e...c24 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Medisinsk silikon i produktene til rxsleeve. Godtkjent av amerikanske myndigheter. Protesesilikon. De leverer til amerikansk forsvar med mer.Anonymous poster hash: 69719...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Søk på nettet. Kondomeriet har jo greit utvalg, men søk litt rundt og se. Det er så masse gøy der ute, ulike former og funksjoner. Kan anbefale nettshopping som paraktivitet på lørdagskvelden etter et par glass. Har hatt mye morro med det, og etter å ha sett på leketøy og tenkt på sex hele kvelden ender det som regel opp i senga Anonymous poster hash: 8bec2...01f 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Medisinsk silikon i produktene til rxsleeve. Godtkjent av amerikanske myndigheter. Protesesilikon. De leverer til amerikansk forsvar med mer.Anonymous poster hash: 69719...7ff amerikanske myndigheters godkjenning av produkter er minst sagt latterlig, dette vises igjen og igjen da de ikke har samme kontroll som f.eks. norge, som også er ganske latterlig når det kommer til kjemi. Anonymous poster hash: 9850e...c24 2
peppermyntete Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 ville holdt meg unna, mange av disse tingene er laget av plastikk, silikon og petrokjemiske produkter. ikke noe jeg ville hatt i nærheten av hverken midt underliv eller andres.Anonymous poster hash: 9850e...c24 Bra vi bor i Norge og kan bestemme helt og holdent over våre egne sexliv da 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Må jo kjøpe noe leketøy han kan kose seg med også da. Ikke bare til deg. F.eks en fleshlight eller en wand vibrator som du kan bruke på han? Anonymous poster hash: 95994...663
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Bra vi bor i Norge og kan bestemme helt og holdent over våre egne sexliv da Ingen sexleketøy lages i norge, de produseres vel i kina. Det er hårreisende og tenke på at folk putter noe med xenohormoner inni kroppsåpninger, og ikke lurer på hvorfor de får kreft.Anonymous poster hash: 9850e...c24 1
peppermyntete Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 Ingen sexleketøy lages i norge, de produseres vel i kina. Det er hårreisende og tenke på at folk putter noe med xenohormoner inni kroppsåpninger, og ikke lurer på hvorfor de får kreft.Anonymous poster hash: 9850e...c24 Jeg skrev da heller ikke noe sted at de produseres i Norge! Jeg mente at alle står fritt til å velge selv hva de vil stappe i dåsa 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Ingen sexleketøy lages i norge, de produseres vel i kina. Det er hårreisende og tenke på at folk putter noe med xenohormoner inni kroppsåpninger, og ikke lurer på hvorfor de får kreft.Anonymous poster hash: 9850e...c24 Kan du fortelle mer om xenohormoner og om hvorfor dette brukes i slike ting? Hvis man bruker kondom på disse vibratorene, vil man fremdeles kunne ta skade av disse xenohormonene? Anonymous poster hash: 8cb34...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #13 Skrevet 26. august 2015 Ta den diskusjonen om materiale i en egen tråd da. Ikke det TS spurte om. TS, en magic wand er noe heeeeelt annet enn en annen vibrator... Det er en sterk massasjestav, og kan brukes over hele kroppen, for han og deg Mannen min blir helt vill om jeg bruker den på innsiden av lårene hans og inntil skrotum samtidig med en BJ f.eks. Jeg ville også anbefalt en we-wibe, det er en liten vibrator som sitter inni skjeden og strekker seg opp til klitoris, den er beregnet til å brukes når han penetrerer deg, slik får dere begge god effekt av deilig vibrasjon. Av nettbutikken har jeg god erfaring med duoshop.no (her finner du alt du trenger til BDSM), kondomeriet.no , cpunktet.no . Også Duo og Kondomeriet sine fysiske butikker i Oslo. Aldri føl deg klein eller redd for å spørre om ting i butikkene; sexleketøy er tross alt hele jobben deres! De sitter på mye bra informasjon Anonymous poster hash: 6cfee...b49
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 Ta den diskusjonen om materiale i en egen tråd da. Ikke det TS spurte om. TS, en magic wand er noe heeeeelt annet enn en annen vibrator... Det er en sterk massasjestav, og kan brukes over hele kroppen, for han og deg Mannen min blir helt vill om jeg bruker den på innsiden av lårene hans og inntil skrotum samtidig med en BJ f.eks. Jeg ville også anbefalt en we-wibe, det er en liten vibrator som sitter inni skjeden og strekker seg opp til klitoris, den er beregnet til å brukes når han penetrerer deg, slik får dere begge god effekt av deilig vibrasjon. Av nettbutikken har jeg god erfaring med duoshop.no (her finner du alt du trenger til BDSM), kondomeriet.no , cpunktet.no . Også Duo og Kondomeriet sine fysiske butikker i Oslo. Aldri føl deg klein eller redd for å spørre om ting i butikkene; sexleketøy er tross alt hele jobben deres! De sitter på mye bra informasjon Anonymous poster hash: 6cfee...b49 ...betyr det at de prøvesitter de? Anonymous poster hash: 8cb34...4a8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #15 Skrevet 26. august 2015 Ta den diskusjonen om materiale i en egen tråd da. Ikke det TS spurte om. Anonymous poster hash: 6cfee...b49 Ok. For meg var det naturlig å spørre, når denne informasjonen om xenohormoner kom fra en av brukerne i tråden. Uansett tenker jeg at det kan være lurt å bruke kondom på den. Anonymous poster hash: 8cb34...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #16 Skrevet 26. august 2015 Ok. For meg var det naturlig å spørre, når denne informasjonen om xenohormoner kom fra en av brukerne i tråden.Uansett tenker jeg at det kan være lurt å bruke kondom på den. Anonymous poster hash: 8cb34...4a8 Da kommer det an på hva slags kondom du benytter, unngå de med sæddrepende middel det er en farlig cocktail for begge parter, unngå de med glidemiddel og finn et merke som er laget av naturgummi.Anonymous poster hash: 9850e...c24 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #17 Skrevet 26. august 2015 Da kommer det an på hva slags kondom du benytter, unngå de med sæddrepende middel det er en farlig cocktail for begge parter, unngå de med glidemiddel og finn et merke som er laget av naturgummi.Anonymous poster hash: 9850e...c24 Takk for råd! Naturgummi, er det det samme som Latex? I såfall, kan man ikke bruke det om man har latex-allergi. Kondomer i nitril ville vært perfekt, da hansker i nitril anbefales for de som er allergiske mot latex Anonymous poster hash: 8cb34...4a8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #18 Skrevet 27. august 2015 Jeg og mannen har funnet tilbake til hverandre, og til fantastisk sex. Vi har gått fra en gang i uken hvis vi er heldige til flere ganger daglig. I den sammenheng har leketøy en stor rolle å spille. Hittil er "the rabbit" og et slikt vibrerende, trådløst egg store hits. Men jeg vil ha mer. Gjerne bondage, ridepisk, buttplug, penisring, blindfold. Hva anbefaler dere? Erfaringer, meninger? Supert om merker/linker legges ved!Anonymous poster hash: 7339a...d1d Jeg pleier å bruke bind på øyna på dama pluss at jeg binder henne fast til senger for så at jeg bruker europe magic wand (klitorisvibrator) og fingrer/knuller henne samtidig. Hun blir helt gal av det!😂 har også en pisk som vi kjøpte på biltema til 50,- som jeg også bruker på henne når hun ligger der helt "hjelpesløs". I denne stillingen kan man gjøre så mye, su kan også snu henne rundt så hun står i doggy og fortsette som du vil Ville anbefalt dere å prøvd dette for det er helt sykt! Anonymous poster hash: e0679...ffe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå