AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Hei! Jeg går på cerazette p piller og er halveis på mitt andre brett. Har hatt "mensen" for to uker siden og idag la jeg merke til at jeg hadde fått litt blod..det er mer rødbrunt, sånn som utflod lignende. Altså ikke friskt blod. Jeg har ikke glemt noen piller eller tatt dem forsent. Er dette normalt?Anonymous poster hash: 2e4e0...94d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 På slutten av en menstruasjon er det normalt at blodet har en noe brun farge. Blod koagulerer/klumper seg raskt og får etterhvert en mørkere brunaktig farge. Resterende blod kan dermed få et slikt utseende. Får du andre plager burde du kontakte helsestasjonen eller din fastlege. Les gjerne på felleskatalogen.no på brukervedlegg, der står det om medikamentet du bruker på en noe mer forståelig måte :-)Anonymous poster hash: 067ee...ffc
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Ved bruk av hormonprevensjon som stopper eggløsning (som p-piller og mini-piller) så har du ikke menstruasjon. Ved Cerazette har du heller ikke bortfallsblødning, men mange opplever likevel mellomblødninger. Kanskje Cerazette ikke er pillen for deg, kanskje du må ha en kombinasjonspille i stedet. Snakk med legen din om råd Anonymous poster hash: 21a9d...61c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå