Gå til innhold

Blødninger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg går på cerazette p piller og er halveis på mitt andre brett. Har hatt "mensen" for to uker siden og idag la jeg merke til at jeg hadde fått litt blod..det er mer rødbrunt, sånn som utflod lignende. Altså ikke friskt blod. Jeg har ikke glemt noen piller eller tatt dem forsent. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 2e4e0...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På slutten av en menstruasjon er det normalt at blodet har en noe brun farge. Blod koagulerer/klumper seg raskt og får etterhvert en mørkere brunaktig farge. Resterende blod kan dermed få et slikt utseende.

Får du andre plager burde du kontakte helsestasjonen eller din fastlege. Les gjerne på felleskatalogen.no på brukervedlegg, der står det om medikamentet du bruker på en noe mer forståelig måte :-)

Anonymous poster hash: 067ee...ffc

Skrevet

Ved bruk av hormonprevensjon som stopper eggløsning (som p-piller og mini-piller) så har du ikke menstruasjon. Ved Cerazette har du heller ikke bortfallsblødning, men mange opplever likevel mellomblødninger.

Kanskje Cerazette ikke er pillen for deg, kanskje du må ha en kombinasjonspille i stedet. Snakk med legen din om råd

Anonymous poster hash: 21a9d...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...