AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Fy fader så mange ålreite folk det er her :-) Og fy faader så mange sure, sassy, bitre kvinnfolk det er her. De som alltid må kommentere noe surt som ikke bidrar til tråden i det hele tatt. Her kan dere sprute litt eggbiter fra den sure mensen deres, henge dere opp i alt som er feil/ fornærmende/ opphissende osv. Liste over ting dere kan klikke over: - Jeg hater pretensiøse navn, gjerne dobbeltnavn som skal inneholde alle slags former for emmanuel, nemo, leander, angelica osv. <3 Fy faen så dumt - Jeg syns at mange av dagens feminister som utmerker seg i den offentlige debatter er noen usaklige, sytende FITTER (som taler mot sin egen sak). Snakker selvfølgelig om disse som hater menn over alt på jord og mener at alt menn gjør er slemt mot kvinner - JA, DU ER FEIT HVIS DU ER 170 CM HØY OG VEIER OVER 90 KG. - Jeg hater FRP, og alle som stemmer på de er enten kyniske eller utrolig lavpanna. Vær så snill og klikk og få ut all den sure energien deres her, isteden for å klikke over deres kjipe hverdag i skjønnhetstrådene etc. <3 Anonymous poster hash: 535b7...850
Ardwinna Skrevet 26. august 2015 #2 Skrevet 26. august 2015 Denne burde ha vært flettet sammen med trådene om Ebaygruppa for jenter/kvinner på facebook, så kunne man ha diskutert om hvem som er verst og klikket over det.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Det er heldigvis ikke så veldig mange som krangler til busta fyker her inne. Anonymous poster hash: c9c4c...c23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå