AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Hei! Jeg had blitt ganske forkjølet, med sår hals og en lettere bihulebetennelse. I dag lyste jeg ned i halsen min, og oppdaget noe som lignet på gule blemmer. Noe som vet hva dette kan være? Har ikke spesielt dårlig allementilstand men spør mest av nysgjerrighet, mamma er sykepleier men hun sa hun aldri hadde sett det før.. Og siden jeg er så fryktelig nysgjerrig av meg må jeg bare spørre:PAnonymous poster hash: 7cba6...3cc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Streptokokker kanskje? Det pleier å være ganske vondt da. Det er ikke bare på mandlene da? Er vel ikke så uvanlig med gule ting på mandlene, husker ikke hva det heter. Anonymous poster hash: 59309...f74
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Hadde streptokokker mye som liten, og husker det som mye vondere.. Dette gjør bare vondt når trekker inn luft men ikke når jeg spiser. Absolutt ikke noe dramatisk, men det ser bare så rart ut og da blir jeg nysgjerrig haha:)) men nei det er ikke bare på mandlene, men i ganen og nedover halsen.. Mulig det er pga bihulene? Er del grønt slim derfra, kanskje det kan sette seg i halsen?Anonymous poster hash: 7cba6...3cc
Minya Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Ta en tur til legen og få sett på det. For meg høres det ut som streptokokker, det trenger ikke gjøre så hysterisk vondt, selv om du husker det som mye vondere fra du var mindre.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Tar meg en tur til legen om det blir verre, men ser ikke poenget med å trappe opp på legekontoret med sår hals når jeg ikke har feber og er i OK form:)) Anonymous poster hash: 7cba6...3cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå