Gjest bruker83924 Skrevet 30. august 2015 #21 Del Skrevet 30. august 2015 Må si jeg elsket klestilen hennes. Hun hadde helt drømme stilen min. Blir nok å følger den fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #22 Del Skrevet 30. august 2015 Må si jeg elsket klestilen hennes. Hun hadde helt drømme stilen min. Blir nok å følger den fremover Er jo bare sånn vanlig oversminket stil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 30. august 2015 #23 Del Skrevet 30. august 2015 Er jo bare sånn vanlig oversminket stil da. Hun gikk jo mye i sånne fine kjoler til hverdags, noe som jeg vil si ikke er spesielt vanlig i Norge. Syns stilen hennes kunne minne litt om Amal Clooney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #24 Del Skrevet 30. august 2015 Hun gikk jo mye i sånne fine kjoler til hverdags, noe som jeg vil si ikke er spesielt vanlig i Norge. Syns stilen hennes kunne minne litt om Amal Clooney Vel, men hun er ikke bra kledd. Verken på den røde løperen eller når hun skal være profesjonell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 30. august 2015 #25 Del Skrevet 30. august 2015 Vel, men hun er ikke bra kledd. Verken på den røde løperen eller når hun skal være profesjonell. Amal Clooney? Hun er bare en av de best kledde i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #26 Del Skrevet 30. august 2015 Amal Clooney? Hun er bare en av de best kledde i verden... Det er hun ikke nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 30. august 2015 #27 Del Skrevet 30. august 2015 Det er hun ikke nei. Deg om det. Jeg syns hun ser fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #28 Del Skrevet 30. august 2015 Deg om det. Jeg syns hun ser fantastisk ut Jeg synes hun har et fantastisk godt hår, ellers er hun verken pen eller kler seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. august 2015 #29 Del Skrevet 30. august 2015 Hun gikk jo mye i sånne fine kjoler til hverdags, noe som jeg vil si ikke er spesielt vanlig i Norge. Syns stilen hennes kunne minne litt om Amal Clooney Men Amal Clooney er naturlig vakker. Casual chic i klesstilen. NH sin stil minner meg mer om avdanket glamourmodell og litt plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 30. august 2015 #30 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Men Amal Clooney er naturlig vakker. Casual chic i klesstilen. NH sin stil minner meg mer om avdanket glamourmodell og litt plastikk.Fortsatt klestilen og ikke ansikt/kropp jeg mente. Er enig at hun ser plastic fantastic ut i ansiktet. Men for meg virker det som at NH har blitt inspirert av Amal. Flere av hverdagsantrekkene til NH er svært likt antrekk jeg har sett Amal bruke. Men er den profesjonelle stilen hun har blitt inspirert av, og ikke den Amal har på fritiden. Ps. Hvis du ser på pinterest, så ser du inspirasjonen Endret 30. august 2015 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #31 Del Skrevet 30. august 2015 Men Amal Clooney er naturlig vakker. Casual chic i klesstilen. NH sin stil minner meg mer om avdanket glamourmodell og litt plastikk. Sjekke gamle bilder av Cloneeys lille analeksperiment og du vil se at betydelige inngrep har blitt gjort, så naturlig vakker er det siste jeg ville beskrevet henne som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. august 2015 #32 Del Skrevet 30. august 2015 Fortsatt klestilen og ikke ansikt/kropp jeg mente. Er enig at hun ser plastic fantastic ut i ansiktet. Men for meg virker det som at NH har blitt inspirert av Amal. Flere av hverdagsantrekkene til NH er svært likt antrekk jeg har sett Amal bruke. Men er den profesjonelle stilen hun har blitt inspirert av, og ikke den Amal har på fritiden. Ps. Hvis du ser på pinterest, så ser du inspirasjonen Jeg mente klesstilen Amal er ladylike i stilen og jeg kunne ikke se noen bilder av henne i tettsittende kjoler ala bandau-kjoler. Ikke presser hun opp puppene heller som NH gjør. Likte forøvrig siste bilde av NH på ig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #33 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg mente klesstilen Amal er ladylike i stilen og jeg kunne ikke se noen bilder av henne i tettsittende kjoler ala bandau-kjoler. Ikke presser hun opp puppene heller som NH gjør. Likte forøvrig siste bilde av NH på ig:) Ladylike???? Snakker vi om samme kjerringa<+???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. august 2015 #34 Del Skrevet 30. august 2015 Ladylike???? Snakker vi om samme kjerringa<+???? Ja, jeg syns Amal er ladylike i stilen. En moderne lady sådan. Men jeg syns ikke at hun og NH har lik klesstil. Det var det noen andre som mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg