Gå til innhold

Natalie Henriksen.


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Enda en sånn pen kvinne i pene klær blogg som visker ut skillene mellom reklame og sponsing.  Natalie Henriksen. Omgåes radarparet som drakk med venninna si, Khloe Kardashian i Las Vegas.... 

 

 

Jeg mener jeg har sett denne dama før, husker ikke hvor hen. Jeg tror hun ha fortid som glamourmodell for Helen Rasch, Ja, ikke at det er noe galt i det. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var med i Rask Models for noen år tilbake. Var med på tv serien "glamourjentene" i 08/09. Husker ikke nøyaktig årstall.

Lenge siden jeg har vært inne på bloggen. Sist jobbet hun i klesbutikk og reklamerte for klærne på bloggen hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var med i Rask Models for noen år tilbake. Var med på tv serien "glamourjentene" i 08/09. Husker ikke nøyaktig årstall.

Lenge siden jeg har vært inne på bloggen. Sist jobbet hun i klesbutikk og reklamerte for klærne på bloggen hele tiden.

 

Ok, hun er/var ei venninne av Helene.....

Bloggen handler om det samme som tidligere som nå altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier av Kouture AS 😊 sikkert derfor det reklameres mye tøy naturlig nok?

Av ren nysgjerrighet, hvilke regler gjelder da for klær du har designet selv/ eget merke? Samme som "vanlig" eller er det regler med unntak? For de promoterer jo mye av sitt eget på IG uten at det merkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier av Kouture AS sikkert derfor det reklameres mye tøy naturlig nok?

Av ren nysgjerrighet, hvilke regler gjelder da for klær du har designet selv/ eget merke? Samme som "vanlig" eller er det regler med unntak? For de promoterer jo mye av sitt eget på IG uten at det merkes?

Burde vel være samme reglene, men vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Man plikter å merke innlegg med klær fra egen butikk/klesmerke på lik linje som sponsede produkter!

Dette var noe Kristin/Styleconnection var blodig urettferdig, men samtidig handler det om å være tydelig på hvor varene er fra.

I veilederen fra Forbrukerombudet står det at "med reklame menes alt som kan være med på å fremme salget av en næringsdrivendes produkt"...

 

http://www.forbrukerombudet.no/2014/06/11043460.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man plikter å merke innlegg med klær fra egen butikk/klesmerke på lik linje som sponsede produkter!

Dette var noe Kristin/Styleconnection var blodig urettferdig, men samtidig handler det om å være tydelig på hvor varene er fra.

I veilederen fra Forbrukerombudet står det at "med reklame menes alt som kan være med på å fremme salget av en næringsdrivendes produkt"...

 

http://www.forbrukerombudet.no/2014/06/11043460.0

 

Nja, jeg synes det går klart fram ut av bloggen hvor klærne kommer fra og hvor hun jobber hen, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Nja, jeg synes det går klart fram ut av bloggen hvor klærne kommer fra og hvor hun jobber hen, for å si det sånn. 

Joda, men da blir det vanskelige skillet mellom personlig blogg og næringsinteresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men da blir det vanskelige skillet mellom personlig blogg og næringsinteresser.

 

Vel, jeg leser den ikke som en personlig blogg, men mer som en reklameplakat for en viss type livsstil.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dame! Skylle gjerne hatt en slik kropp selv! :)

 

Nå har hun nok et godt utgangspunkt - men mye av det kan du kjøpe selv hvis du ønsker deg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dame! Skylle gjerne hatt en slik kropp selv! :)

 

Jeg synes ikke den ser "balansert" ut, for mye silikonpupp iforhold til rumpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så LEI slike blogger. Har rett og slett sluttet å lese dem. Leser heller hverdagsblogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer med leppene etter slike behandlinger? Virker som alle kun får ett ansiktsuttrykk. Jeg synes det ofte ser fordummende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er ikke er ikke helt min greie, og jeg er overbevist om at hun hadde vært mye flottere om hun hadde vært mer naturlig. Jeg titter likevel innom henne av og til. Hun skiller seg litt ut fra de andre i samme "kategori", og hun virker som en dame med tak i. Hun har fullført en ganske tung mastergrad, og alt de har fått til med Kouture synes jeg er imponerende. Hun har nok mye mer å fare med enn hva man kanskje tror når man bare ser henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er ikke er ikke helt min greie, og jeg er overbevist om at hun hadde vært mye flottere om hun hadde vært mer naturlig. Jeg titter likevel innom henne av og til. Hun skiller seg litt ut fra de andre i samme "kategori", og hun virker som en dame med tak i. Hun har fullført en ganske tung mastergrad, og alt de har fått til med Kouture synes jeg er imponerende. Hun har nok mye mer å fare med enn hva man kanskje tror når man bare ser henne.

 

Ja, sant, hun virker sympatisk på sin måte. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med leppene etter slike behandlinger? Virker som alle kun får ett ansiktsuttrykk. Jeg synes det ofte ser fordummende ut.

Trutemunn du sikter til som ser fordummende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...