AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Har en dårlig vane med at jeg ofte må toalettet for å bæsje om morgenen, men på grunn av stress så får jeg ikke gjort det. På skolen så klarer jeg heller ikke å gjøre det, da å bæsje på offentlig toalett er noe jeg ikke klarer. Så da får jeg ikke gått på toalettet før jeg kommer hjem sånn rundt 3-4 hver dag. Jeg har lært at jo lenger man holder seg jo hardere blir avføringen, men når jeg har det slik så kan avføringen min som oftest være nesten diarelignende, selv om jeg har holdt meg så lenge. Noen som kan svare på hva som gjør det? Anonymous poster hash: 3a5ee...0b5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Kan dessverre ikke svare deg hvorfor det gjør det. Men vil anbefale deg på å enten stå opp tidligere, ta deg bedre tid om morgenen, så du ikke blir stresset. Anonymous poster hash: fb1c3...922
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Kan dessverre ikke svare deg hvorfor det gjør det. Men vil anbefale deg på å enten stå opp tidligere, ta deg bedre tid om morgenen, så du ikke blir stresset. Anonymous poster hash: fb1c3...922 Jeg vet at jeg burde gjøre det, men jeg klarer rett og slett bare ikke å gjøre det så tidlig på morgenen.. Anonymous poster hash: 3a5ee...0b5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Det er ikke noe stress å bæsje på offentlig toalett. Du kan evt legge litt dopapir ned i først slik at det demper fallet. Jeg har bæsjet mye ute på offentlige toalett, har aldri opplevd noe pinlig eller ekkelt i forhold til det. Anonymous poster hash: 7b914...141
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Det er ikke noe stress å bæsje på offentlig toalett. Du kan evt legge litt dopapir ned i først slik at det demper fallet. Jeg har bæsjet mye ute på offentlige toalett, har aldri opplevd noe pinlig eller ekkelt i forhold til det. Anonymous poster hash: 7b914...141 For meg er det stress, og jeg klarer det bare ikke. Anonymous poster hash: 3a5ee...0b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå