AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Del Skrevet 23. august 2015 Har litt lyst å prøve å lage egne kjøleskap magneter med personlige bilder på Hvordan gjør dere det? Har laget før der jeg kun har kjøpt en kjedelig sort magnet, hatt på lim og noe dill-dall, men jeg tenkte noe mer a la dette. Anonymous poster hash: b3c82...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. august 2015 #2 Del Skrevet 23. august 2015 Du finner oppskrift på pinterest.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 27. august 2015 #3 Del Skrevet 27. august 2015 Disse ser ut som di er laget gjennom en fotobutikk. Du finner fler gjennom nettet, hvis ikke poenget ditt er å håndlage de. Da er pintrest.com tingen som Wonders over her foreslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #4 Del Skrevet 27. august 2015 Poenget er å håndlage ja:) Har bladd litt rundt på pintrest, og alle bruker litt forskjellig materiale:P Men har funnet det meste jeg trenger på panduro/ebay, nå mangler jeg bare den der modpodge glaze greia for å ha over. Anonymous poster hash: b3c82...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Del Skrevet 28. august 2015 https://sticky9.com/nogjør instagrambildene om til magneter. Anonymous poster hash: 10866...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå