Gå til innhold

Jeg er en oppmerksomhetssyk tulling :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du ønsker å bli far bør du absolutt kutte ut kondomen, eventuelt stikke hull på kondomen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Captain Hook
Skrevet

Really? I tråden hva er du lei deg for idag, eller hva den heter. Der har du svart deg selv.

Det er bare kleint..

Anonymous poster hash: 435ee...471

Hvor da? Vis meg. Jeg kan ikke huske det skjønner du.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ja men sikkert ikke alle som vet.

Det har du rett i.Jeg er her ganske mye i perioder,og kan ikke huske deg eller kicket ditt.Syns du skriver et veldig bra,og tildels rørende innlegg her.Tøft og riktig gjort.Mest fot din egen del: -)

Så...er det å håpe at dette ikke var spontant som du glemmer i morgen.At du har reflektert og tar deg selv på ramme alvor!Da får du applaus fra meg.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Er nok ikke like viktig for oss å få det bekreftet som det er for deg å gi bekreftelsen.

Anonymous poster hash: dd407...6ac

Og det syns du er dumt eller?

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvor mange profiler skal du ha? Vi vet jo det er deg uansett, hvilken av dem du skriver med.

Vil du ha en oppvekkende informasjon? Nå er det ikke alle av oss som ser nicka,men innholdet! Det er ytterst få jeg har notert meg ved Nick her,kanskje tre,fire,og,det er fordi vi er rykende uenige om visse ting,men helt enige om andre.Det oppdaget jeg ved en tilfeldighet.Så saken og meningene er så langt mer interessante enn Nick.Tror det er smart å forstå det.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Really? I tråden hva er du lei deg for idag, eller hva den heter. Der har du svart deg selv.

Det er bare kleint..

Venter fortsatt på bevis kjære. 

Det har du rett i.Jeg er her ganske mye i perioder,og kan ikke huske deg eller kicket ditt.Syns du skriver et veldig bra,og tildels rørende innlegg her.Tøft og riktig gjort.Mest fot din egen del: -)

Så...er det å håpe at dette ikke var spontant som du glemmer i morgen.At du har reflektert og tar deg selv på ramme alvor!Da får du applaus fra meg.

Takk :)

Skrevet

Alder?

Sivilstatus?

Bosted?

Krav til partner (utseende og mentalt)?

Anonymous poster hash: f895d...8d0

Gjest Captain Hook
Skrevet

Alder?

Sivilstatus?

Bosted?

Krav til partner (utseende og mentalt)?

25

Singel

Privat hvor jeg bor. Kommer fra nordvestlandet da.

Krav til partner. Må ikke se ut som en dass, altså må se ut som et menneske som tar vare på seg selv. Ellers har jeg ikke så mange krav.

Hvordan det?

Skrevet

Liker det du har skrevet i noen tråder.. Synes også det er flott at du i denne tråden er ærlig, er ikke mange av de her på KG :-)

Gjest Captain Hook
Skrevet

Liker det du har skrevet i noen tråder.. Synes også det er flott at du i denne tråden er ærlig, er ikke mange av de her på KG :-)

Takk takk :) Ikke mange som liker det jeg skriver i forskjellige tråder. Jeg sier bare hva jeg mener og det må vel alle få lov til.

Skrevet

Oi har du løyet om barn? Mange som ble engasjert i trådene dine. Husker jeg syntes synd på deg fordi du ikke fikk se sønnen din. Men bra at du har innrømmet, man lærer av sine feil.

Skrevet

Hei hei.

Alle har da løyet litt. Jeg har ikke løyet om det jeg skriver under fullt brukernavn, men av og til skriver jeg som AB for å more meg litt.

Jeg har vært utro mann som hadde barn, det resulterte i en shitstorm fra kvinner som mente jeg var et svin og enkelte kommentarer fra menn som støttet meg.

Jeg har vært utro kvinne som hadde barn, det resulterte i gode klemmer og forståelse fra kvinner og en hel del sinte kommentarer fra menn.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Oi har du løyet om barn? Mange som ble engasjert i trådene dine. Husker jeg syntes synd på deg fordi du ikke fikk se sønnen din. Men bra at du har innrømmet, man lærer av sine feil.

Ja dessverre men jeg ønsker meg barn. Eksen min og det hun gjorde mot meg er sant, men vi fikk aldri barn. Hun ble gravid men..nei kom ingen barn til verden. 

Hei hei.

Alle har da løyet litt. Jeg har ikke løyet om det jeg skriver under fullt brukernavn, men av og til skriver jeg som AB for å more meg litt.

Jeg har vært utro mann som hadde barn, det resulterte i en shitstorm fra kvinner som mente jeg var et svin og enkelte kommentarer fra menn som støttet meg.

Jeg har vært utro kvinne som hadde barn, det resulterte i gode klemmer og forståelse fra kvinner og en hel del sinte kommentarer fra menn.

Rart at det er mer lov at kvinner er utro. Jaja sånn er det på kg ;)

ICCL

What?

Skrevet

ICCL = I couldn't care less

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...