Gjest Captain Hook Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 (endret) Jeg er en stor tulling og idiot for det jeg har løyet om utseendet mitt. Jeg har sagt jeg ser sånn og sånn ut, og sagt hvilken kjendiser jeg ligner mest på. Noen har vert penere enn det jeg egentlig er og noen mindre penere enn det jeg er. Det er sant at jeg ligner ganske mye på en kjent person men ingen av de jeg har nevn. Grunnen til at jeg har løyet er for jeg var redd noen skulle kjenne meg igjen av de nærmeste vennene mine. Jeg har jo skrevet mye privat som de ikke vet om. Uansett har jeg funnet ut nå at ingen av de er på kg. De vet ikke en gang hva kvinneguiden er. Det eneste rette er at jeg har litt muskler. Så jeg vil være 100% ærlig fra nå av. Ingen kjenner meg igjen uansett. Av mine nærmeste venner. Jeg har lyse brunt hår, ca 1.83 høy. Vet ikke hva mer jeg skal si, jo ligner ganske mye på han duden som spilte i serien Lost. Ethan. Han heter vel William et eller annet på ekte. Jeg har yngre utseendet da. Ellers ligner jeg på meg selv. Håper ikke vennene mine leser dette og kjenner meg igjen, men det tviler jeg på. Selv synes jeg at jeg ikke har så verst utseendet, noen synes jeg er stygg, ja de har sagt det rett ut. Ikke at jeg tar det så tungt. Noen synes jeg er pen. Jeg har løyet om å knulle ei nydelig dame som er opptatt. Det skjedde in my dreams. Det som er sant er at jeg har ei ff som er 18 år og ei venninne av meg som er ff'en min. Jeg ønsker meg kjæreste, men jeg er redd for å gå inn i et nytt forhold etter utroskap. Jeg har løyet om sønnen min. Jeg har ingen barn, jeg ville bare ha oppmerksomhet Jeg ønsker meg barn. Jeg er livredd for å aldri få barn. Jeg er sjalu på de som har og synes ikke de oppdrar de skikkelig. Idiotisk tenkt av meg jeg vet. Ofte har jeg bare lyst å kutte ut kondom når jeg har sex med ff'ene eller ons, men det kan jeg ikke. Vet aldri om de hadde tatt abort uten å si i fra. Det har jeg opplevd. 100% sikkert. Ei ble gravid men hun tok abort, og jeg ønsket barnet så sårt. Hun knuste meg, og jeg skjelte henne ut. Heldigvis bor hun langt borte fra meg nå så jeg trenger ikke se mer til henne. Jeg er 25 år så det haster egentlig ikke med å få barn jeg vet det. Jeg kan vente til jeg er over 30 i det minste når jeg er blitt mer moden og er 100% sikker på at jeg ikke kommer til å røre mer rus. Jeg sliter psykisk, er en fyr med full i sinne inni meg mot de som har gjort meg vondt i oppveksten, er oppmerksomhetssyk, spesielt dager jeg er nedfor. Jeg kan ikke noe for det. Håper bare ei kan godta meg for den jeg er en gang i framtida og aldri være utro. For det takler jeg ikke mer. Nå får jeg være fornøyd med venner. Sorry for at jeg har dummet meg ut, og løyet litt. Det har ihvertfall vert en grunn til det og ikke bare på gøy som mange gjør. Endret 23. august 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Tror de fleste av oss har forstått dette allerede. Anonymous poster hash: dd407...6ac 6
Gjest Captain Hook Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Ja men sikkert ikke alle som vet.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Er nok ikke like viktig for oss å få det bekreftet som det er for deg å gi bekreftelsen. Anonymous poster hash: dd407...6ac 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Føles det bedre ut nå?Anonymous poster hash: 7d0dc...7b8
urenluren Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Du er nok langt ifra den eneste som har løyet litt her på KG tenker jeg 3
Gjest Captain Hook Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 (endret) Føles det bedre ut nå?Anonymous poster hash: 7d0dc...7b8 Ja faktisk. Blir alltid litt lettere etter å fortelle sannheten. Jeg liker egentlig ikke å lyve, så derfor får jeg dårlig samvittighet også, til om med for vilt fremmede anonyme folk. Du er nok langt ifra den eneste som har løyet litt her på KG tenker jeg Tviler på at jeg er den eneste som har løyet ja Lurer på hvor mange som tørr/har turt å innrømme det. Endret 23. august 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Er Captain Hook Hummels? Anonymous poster hash: 3ca2f...87f 7
Gjest Hofmann Skrevet 23. august 2015 #10 Skrevet 23. august 2015 Jeg er egentlig ikke kronprins Sonja. 3
Gjest Captain Hook Skrevet 23. august 2015 #11 Skrevet 23. august 2015 Er Captain Hook Hummels? Anonymous poster hash: 3ca2f...87f Ja. Jeg er egentlig ikke kronprins Sonja. Ååå Jeg hadde håpet det var sant.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Hadde det bare vært wubwub eller hva han heter som hadde den overskriften... Du er tilgitt (eller noe sånt) Anonymous poster hash: 545bc...3e2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #13 Skrevet 23. august 2015 Hvor mange profiler skal du ha? Vi vet jo det er deg uansett, hvilken av dem du skriver med. Anonymous poster hash: 435ee...471 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14 Skrevet 23. august 2015 Hvor mange profiler skal du ha? Vi vet jo det er deg uansett, hvilken av dem du skriver med.Anonymous poster hash: 435ee...471 Hehe, ja det merkes utrolig fort. Anonymous poster hash: dd407...6ac 3
Gjest Captain Hook Skrevet 23. august 2015 #15 Skrevet 23. august 2015 (endret) Hvor mange profiler skal du ha? Vi vet jo det er deg uansett, hvilken av dem du skriver med.Anonymous poster hash: 435ee...471 Jeg har to og kommer alltid til å ha to. Vil jeg ha ny så sletter jeg den ene eller begge de gamle, men frister ikke med ny nå. Jeg har også prøvd å ikke bli gjenkjent med denne profilen, men det var ikke enkelt Endret 23. august 2015 av Captain Hook
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #17 Skrevet 23. august 2015 Du driver jo å svarer det selv med den andre profilen din... Det er ganske sykt egentlig. Anonymous poster hash: 435ee...471 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #18 Skrevet 23. august 2015 Hva med typen da? Sant, ikke sant? Du virker jo veldig dameglad sånn egentlig men plutselig så skal du bare ha menn? Anonymous poster hash: c1564...368
Gjest Captain Hook Skrevet 23. august 2015 #19 Skrevet 23. august 2015 Du driver jo å svarer det selv med den andre profilen din... Det er ganske sykt egentlig.Anonymous poster hash: 435ee...471 Hva mener du? Jeg har aldri svart meg selv. Så dum er jeg ikke. Jo en gang på tull. Tror det var i hvilken bruker som er mest sexy eller hva søren. Jeg skrev navnet på den andre brukeren min, så svarte jeg enig med den andre brukeren. Det var jo bare på tull, og det så alle Hva med typen da? Sant, ikke sant? Du virker jo veldig dameglad sånn egentlig men plutselig så skal du bare ha menn? Anonymous poster hash: c1564...368 Jeg liker menn også og har mannlig ff, jeg har også vært forelsket i en fyr, men har ikke vert i forhold siden den kjerringa som var utro mot meg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #20 Skrevet 23. august 2015 Really? I tråden hva er du lei deg for idag, eller hva den heter. Der har du svart deg selv. Det er bare kleint.. Anonymous poster hash: 435ee...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå