AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 De første dagene av mensen blør jeg ganske mye. Tar litt tid før jeg kommer meg til treningssenteret hjemmefra, og lurer da på om jeg burde bytte tampong før jeg begynner å trene- i frykt om at den faller ut (er det noe som lett kan skje?), eller burde jeg heller bare bytte en etter trening? Anonymous poster hash: be32a...730
Brukerfeil Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Har aldri opplevd en tampong falle ut i mine 11 år med mensen.. Men ja, bare bytt tampong du så du føler seg sikker
peppermyntete Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Har aldri opplevd at tamponger faller ut. Du kan jo la være å bytte hjemme og heller bytte på senteret? Og bruke bind samtidig.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Jeg trener mye, både kampsport med mye hopp og sprett, og styrketrening med høyt buktrykk. Har aldri, noen sinne, opplevd at tampongen har falt ut... Anonymous poster hash: 0e203...1e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå