AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg ble smittet av kjønnsherpes av min partner for et par år siden. Jeg opplevde å få skikkelig vondt i beina, smertefullt å gå pga ømme fotsåler og øm, sår hud og jeg var helt trappa for energi. Har samme, om enn ikke like sterke symptomer ved utbrudd i dag. Jeg merker et utbrudd først med et par dager med veldig lite energi og en følelse av å ha fått en strekk i foten. Har andre reagert så kraftig på herpes? Antiviral medisin funker bra, men kan ikke ta det nå pga gradivitet. Anonymous poster hash: 61905...fd1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Jeg ble smittet av kjønnsherpes av min partner for et par år siden. Jeg opplevde å få skikkelig vondt i beina, smertefullt å gå pga ømme fotsåler og øm, sår hud og jeg var helt trappa for energi. Har samme, om enn ikke like sterke symptomer ved utbrudd i dag. Jeg merker et utbrudd først med et par dager med veldig lite energi og en følelse av å ha fått en strekk i foten. Har andre reagert så kraftig på herpes? Antiviral medisin funker bra, men kan ikke ta det nå pga gradivitet.Anonymous poster hash: 61905...fd1 Jeg har hatt kjønnsherpes et par år nå. Utbrudd ca annen hver måned. Kjenner alltid at utbruddene er på vei ved at jeg får feber symptomer, blir slapp og sliten i hele kroppen et par dager før. I tillegg kjennes det ut som om jeg får tidenes treningsverk i rompeballene og noen gang lårene før selve blemmene kommer. Anonymous poster hash: 64478...86d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Uff, høres utrolig plagsomt ut. Merkelig at det er så mye forkus på klamydia, som faktisk kan behandles (og de fleste blir ikke sterile), og så lite fokus på en kronisk sykdom som herpes, som gir både fysisk og psykisk belastning. Håper plagene blir mindre med tiden. Burde vært en vaksine. Anonymous poster hash: d93bd...add
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Kan man ha herpes med bare kløe også? Anonymous poster hash: 06666...da9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 TS: Ja, dårlig info om sykdommen. Jeg får aldri blemmer, utover første gangen, bare alle disse andre symptomene. Lurte på om jeg var alene omså kraftige symptomer og om det er skummelt på noen måte...Anonymous poster hash: 61905...fd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå