AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Nå er det jo ganske mange tråder på kg hvor folk legger ut bilder av klær de har på seg, klær de har kjøpt etc, hvem synes du har finest stil av disse? Anonymous poster hash: 5c1a3...e3d
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Nå er stil så utrolig individuellt at jeg føler kanskje "god" og " dårlig" stil ikke nødvendigvis sier noe som helst. Det skal også sies at jeg er sporadisk innom disse trådene, så jeg går helt garantert glipp av mange som poster som jeg ville likt stilen til, men FantasDick, yvonne, Stufeluff (?, usikker på stavemåten der) Tigress er blant annet noen som virker som de har en stil jeg synes er smashing...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Trodde dette skulle handle om skrivemåte. Anonymous poster hash: afb68...658 2
skreppamedleppa Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Trodde dette skulle handle om skrivemåte. Anonymous poster hash: afb68...658 Hee hee, i så måte har jeg misforstått noe aldeles, men så ligger jo tråden under klær, sko og mote forumet så jeg tviler i grunn på det
Gjest Tigress Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Nå er stil så utrolig individuellt at jeg føler kanskje "god" og " dårlig" stil ikke nødvendigvis sier noe som helst. Det skal også sies at jeg er sporadisk innom disse trådene, så jeg går helt garantert glipp av mange som poster som jeg ville likt stilen til, men FantasDick, yvonne, Stufeluff (?, usikker på stavemåten der) Tigress er blant annet noen som virker som de har en stil jeg synes er smashing... Hui, takk! Eg trur tidlegare Lille-pus hadde bra stil. Synd ho ikkje er her meir.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Hui, takk! Eg trur tidlegare Lille-pus hadde bra stil. Synd ho ikkje er her meir. Hvor har hun blitt av? Lenge siden jeg har sett noe til henne.Anonymous poster hash: 23349...617
Gjest Tigress Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Hvor har hun blitt av? Lenge siden jeg har sett noe til henne.Anonymous poster hash: 23349...617 Ho blei utsett for så mange ufyselege åtak frå anonyme brukarar at ho valde å slette brukaren.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Ho blei utsett for så mange ufyselege åtak frå anonyme brukarar at ho valde å slette brukaren. Pga bunadtråden? Savner henne jeg også.Anonymous poster hash: 36519...c1c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Ho blei utsett for så mange ufyselege åtak frå anonyme brukarar at ho valde å slette brukaren. Æsj da, gjorde hun? Det har jeg ikke fått med meg. Kanskje hun kommer tilbake senere Anonymous poster hash: 23349...617
kanelsnurr Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Skreppamedleppa og Stueloff virker utrolig kule begge to. Synes det er utrolig gøy med folk som tør å være litt anderledes, og gjør det gjennomført. FantasDick ser alltid smashing ut, og jeg er imponert over at hun får til å ha så bra stil med gravidmage. Men det er uten tvil Tigress jeg vil ha med meg på shopping!
Gjest Tigress Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Pga bunadtråden? Savner henne jeg også.Anonymous poster hash: 36519...c1c Ikkje bare den. Eg følgde ho ein del, ho var artig, så eg såg at det var ein del ABar som liksom gjekk etter ho, tolka alt i verste meining, og når ho svara, så brukte dei noko anna ho hadde sagt mot ho. Gjerne noko som hadde vore eit konkret svar på noko heilt anna. Æsj da, gjorde hun? Det har jeg ikke fått med meg. Kanskje hun kommer tilbake senere Anonymous poster hash: 23349...617 Det blei ganske utriveleg. Det er ikkje mogleg å føre ein diskusjon når folk hetsar ein, altså. Men det er uten tvil Tigress jeg vil ha med meg på shopping! I all verda, kva har eg gjort for å tene meg dette inntrykket??
kanelsnurr Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 (endret) I all verda, kva har eg gjort for å tene meg dette inntrykket?? Jeg har intrykk av at du har veldig bra stil...selv om du ikke er den som poster bilde av antrekket hver dag, så får man jo et inntrykk av smaken din ut fra hvilke råd du gir i andre tråder på mote-forumet. Og så er du opptatt av kvalitet og bærekraftighet. Jeg synes det er utrolig flott at noen viser at det går ann å ha bra stil, uten å kjøpe mengder av klær. Også tror jeg at du kunne vist meg de bra vintage-butikkene jeg ikke har funnet enda... Endret 24. august 2015 av kanelsnurr 2
Gjest Tigress Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Jeg har intrykk av at du har veldig bra stil...selv om du ikke er den som poster bilde av antrekket hver dag, så får man jo et inntrykk av smaken din ut fra hvilke råd du gir i andre tråder på mote-forumet. Og så er du opptatt av kvalitet og bærekraftighet. Jeg synes det er utrolig flott at noen viser at det går ann å ha bra stil, uten å kjøpe mengder av klær. Også tror jeg at du kunne vist meg de bra vintage-butikkene jeg ikke har funnet enda... Vintagebutikker skal du få på PM om du vil! Men uansett, takk for dei vakre orda, dette var triveleg. Siste Fretex-funn: DKNY-dressbukse i ull og elastan som satt perfekt, er no til opplegging; baggybukse frå Malene Birger, du veit ein slik bloggarane har gått med lenge om som kan brukast til pumps eller turnsko. Båe buksene kosta 129,-...
skreppamedleppa Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Skreppamedleppa og Stueloff virker utrolig kule begge to. Synes det er utrolig gøy med folk som tør å være litt anderledes, og gjør det gjennomført Ooo, jeg slikker til meg komplimentet og sier takk takk for det
Gjest Tigress Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Ooo, jeg slikker til meg komplimentet og sier takk takk for det Eg synest også du ser ut til å ha ein bra stil, men det profilbildet ditt berre øydelegg alt!
skreppamedleppa Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Eg synest også du ser ut til å ha ein bra stil, men det profilbildet ditt berre øydelegg alt! Kan ikke annet enn å smile litt, og si tusen takk.. ang profilbildet så.. vel, det er en sak i seg selv, skal være helt enig med deg i det 1
Hottrio Skrevet 25. august 2015 #17 Skrevet 25. august 2015 Lille-pus! Hun er dessverre ikke her inne mer - tror jeg. Det er synd!! Ellers er det flere som jeg digger klesstilen til. Skreppa med leppa liker jeg veldig godt!! 1
Gjest Tigress Skrevet 26. august 2015 #18 Skrevet 26. august 2015 Kan ikke annet enn å smile litt, og si tusen takk.. ang profilbildet så.. vel, det er en sak i seg selv, skal være helt enig med deg i det Ja, sorry, altså, det er berre umogleg å sjå vekk frå det..
Lanista1984 Skrevet 27. august 2015 #19 Skrevet 27. august 2015 Etter Tigress og kanskje Lille-Pus, så tar jeg en solid bronsemedalje. Jeg er smashing både med og uten uniform. Og med et skap fullt av italienske dresser, belter, skjorter og sko, tar jeg ydmykt imot medaljen.
Gjest Tigress Skrevet 27. august 2015 #20 Skrevet 27. august 2015 Etter Tigress og kanskje Lille-Pus, så tar jeg en solid bronsemedalje. Jeg er smashing både med og uten uniform. Og med et skap fullt av italienske dresser, belter, skjorter og sko, tar jeg ydmykt imot medaljen. Takk, det var hyggeleg, Lanista! Men eg MÅ spørje: kva uniform brukar du? Og ja, eg kjenner Forsvarets uniformar, så eg vil gjerne ha eit meir detaljert svar enn "militæruniform".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå