AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Er det virkelig så lett å være utro? Jeg har blitt bedratt mange ganger, og er i grunn rimelig i mot utroskap. Jeg har ofte lurt på hva som får folk til å bedra sin kjære, for min ex var det mangel på sterke nok følelser og respekt samt ett enormt oppmerksomhetsbehov. Jeg fant en annen da jeg var med min ex, helt i sluttfasen på vårt forhold, og jeg gjorde aldri noe galt før ting var avgjort oss i mellom... Jeg hadde nok ikke klart det. Men flørting gikk fint. Hva får mennesker til å leve i ett forhold, for så å ha tilfeldig sex i fylla, dra hjem og leve uberørt videre? Er det egentlig mulig?Anonymous poster hash: 85aaa...560
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Det avhenger av mange ting - ens syn på sex, syn på monogami, impulskontroll og spontanitet, moral, respekt for partner, forholdets tilstand, kultur, osv. Det er nok noe i hva slags menn du velger her. De fleste er ikke blitt bedratt "mange ganger", så her er du unntaket. Anonymous poster hash: 37412...f2c 1
Gjest Castielz Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Utroskap beviser hvor respektløs, feig, veik og ynkelig en person er. Holder meg LANGT unna slike undermennesker.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Ts Bare blitt bedratt av en mann... Men flere ganger. Jeg hadde en ONS med en mann som viste seg var samboer og da begynte jeg tenke litt over det her..Anonymous poster hash: 85aaa...560
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 ...fordi JEG hadde ikke klar å hatt sex med ett menneske, for så å dra hjem til min mann og leve videre som før..Anonymous poster hash: 85aaa...560
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Utroskap beviser hvor respektløs, feig, veik og ynkelig en person er. Holder meg LANGT unna slike undermennesker. Handler faktisk ikke om noen av de tingene du nevner, en mann er ikke skapt for å være trofast faktisk, men er programert til å spre frøene sine Så det er nok ikke mer komplisert en dette
MarcusAurelius Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Utroskap beviser hvor respektløs, feig, veik og ynkelig en person er. Holder meg LANGT unna slike undermennesker. Jeg har bare vært sammen med undermennesker, jeg er selv et undermenneske og alle mine beste venner av begge kjønn er undermennesker. Bortsett fra én kar. Han er et overmenneske. Alle disse undermenneskene er for øvrig særdeles hyggelige og interessante folk. 6
Gjest Castielz Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Handler faktisk ikke om noen av de tingene du nevner, en mann er ikke skapt for å være trofast faktisk, men er programert til å spre frøene sine Så det er nok ikke mer komplisert en dette Snakk for deg selv. Jeg er ikke programmert på den måten. Og jo, det handler om disse tingene.
RockyRose Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Handler faktisk ikke om noen av de tingene du nevner, en mann er ikke skapt for å være trofast faktisk, men er programert til å spre frøene sine Så det er nok ikke mer komplisert en dette Tull. Monogami er like ´unaturlig´ for menn som kvinner. Skal ein gå utifrå dine fakta er kvinner kun programmert til å ta seg av borna sine, og dermed ikkje programmert til å ta seg av ein mann eller vere monogam. 3
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #10 Skrevet 23. august 2015 Snakk for deg selv. Jeg er ikke programmert på den måten. Og jo, det handler om disse tingene. det er biologisk hihi enten du vil eller ei
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #11 Skrevet 23. august 2015 Tull. Monogami er like ´unaturlig´ for menn som kvinner. Skal ein gå utifrå dine fakta er kvinner kun programmert til å ta seg av borna sine, og dermed ikkje programmert til å ta seg av ein mann eller vere monogam. kvinner er programert litt anderledes,visst du ikke vet hva du snakker om så bør du heller ikke utale deg,ta frem biologi boka å lest,kort fortalt så er det kvinnen som blir gravid i 9 mnd og må ta seg av barnet i etterkant,derfor er de programert litt annerledes.Dette er noe som har forandret seg i dagens samfunn men likevel er biologien slik
Gjest Mythic Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Handler faktisk ikke om noen av de tingene du nevner, en mann er ikke skapt for å være trofast faktisk, men er programert til å spre frøene sine Så det er nok ikke mer komplisert en dette Det er noe utrolig trist og patetisk med menn som reduserer seg selv og hele mannekjønnet til vandrende, viljeløse hormonklumper,kun styrt av drifter og biologi, uten evne til refleksjon og omtanke for den man er sammen med. "Sorry, kjære, jeg var utro, men jeg kan ikke noe for det, jeg er programmert til det"
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2015 #13 Skrevet 23. august 2015 Det er noe utrolig trist og patetisk med menn som reduserer seg selv og hele mannekjønnet til vandrende, viljeløse hormonklumper,kun styrt av drifter og biologi, uten evne til refleksjon og omtanke for den man er sammen med. "Sorry, kjære, jeg var utro, men jeg kan ikke noe for det, jeg er programmert til det" hihi ja syns og det er trist,men snakker om ren biologi her, i dagens samfunn så har ting endret seg,men bio ligger nå der enda de fleste klarer å styre over den håper jeg men det krever sitt, derfor er det mye utroskap.
Gjest Castielz Skrevet 23. august 2015 #14 Skrevet 23. august 2015 det er biologisk hihi enten du vil eller ei Igjen, snakk for deg selv. Jeg har aldri vært utro, og kommer heller aldri til å være det.
Peter007 Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 (endret) Naturen krever sitt. De fleste dyrene er ikke monogane. Slik er også menneskedyrene. Samfunnet gjennom tusener av år har utviklet dette vi har i dag blant abb gjennom religion og politikk Endret 24. august 2015 av Peter007 1
Adam- Skrevet 24. august 2015 #16 Skrevet 24. august 2015 Mennesker er ikke skapt for å være monogame, spesielt ikke menn skal biologisk er stilt inn på å spre sine gener og ha sex med flest mulig for å øke sjansen for nettopp det De aller fleste blir på ett eller annet tidspunkt tatt av "nytt og spennende" fenomenet. Det er naivt å tro behovet for fornyelse vi har på absolutt alle andre punkter i livet av en eller annen mystisk årsak ikke gjelder den vi har sex med De aller aller fleste vil kjenne på lysten til å ha seg med noen andre etter X antall år. Noen gjør noe med det, andre ikke. Mitt drømmeforhold er faktisk semiåpent. Ikke helt fritt, men sex med noen andre en gang i blant når situasjonen er riktig. Bare man stoler nok på den man er sammen med kunne dette vært en konstant boost i sexlivet/forholdet. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #17 Skrevet 24. august 2015 Tull. Monogami er like ´unaturlig´ for menn som kvinner. Skal ein gå utifrå dine fakta er kvinner kun programmert til å ta seg av borna sine, og dermed ikkje programmert til å ta seg av ein mann eller vere monogam. Det siste du skriver er faktisk langt på vei riktig. Kvinner er programmert som du kaller det til å finne seg en stor og sterk mann som jakter/skaffer mat og beskytter henne og barn(a) best mulig. I den primitive og råe naturen vil jeg tro dette var vanskelig å få fra en annen mann enn barnas far. Derfor handler det fra kvinnens side om å være mest mulig selektiv for å finne den beste mannen. Som igjen er årsaken til at menn generelt er mer villige til å hoppe til køys med "hvem som helst", mens kvinner generelt er mer tilbakeholden og ofte mer kresen før de sprer beina. Så du kan si det slik at menn som er trofaste og kvinner som ligger mye rundt bryter med biologien og er mer et resultat av samfunnsutvikling. Anonymous poster hash: c1020...e25
Gjest lipgloss Skrevet 24. august 2015 #18 Skrevet 24. august 2015 Igjen, snakk for deg selv. Jeg har aldri vært utro, og kommer heller aldri til å være det. Jeg bare siterer det som blir sagt og skrevet.At du ikke vil være utro er jo flott da,men nå er det ikke deg som blir diskutert heller,men biologien:) Synd at du tar dette personlig for det er ikke slik det var ment
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #19 Skrevet 24. august 2015 Så da sier egentlig biologien at kvinner skal føde barn og passe på dem, mens menn jobber og jakter. Hurra, endelig kan vi være hjemmeværende med god samvittighet! Anonymous poster hash: d92ad...32a
Vampen Skrevet 24. august 2015 #20 Skrevet 24. august 2015 For noen er det så lett. For andre er det utenkelig. Det er individuelle forskjeller når det kommer til hva man føler seg komfortabel med å gjøre, i tillegg til forskjellige årsaker til utroskap. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå