Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dvd-rom begynner å bli avleggs ja. Flere og flere produsenter kutter det ut. Men er det ett stort problem med dvd-rom som usb? Er jo bare å plugge den i den gangen du trenger den? Da får du nok straks en god del flere modeller å velge mellom.

Anonymous poster hash: 9e4a1...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare etter en kjapp titt på Elkjøp.no fant jeg dette: 

Kr. 2295,- hos Elkjøp 15,6", 500gb hdd, internettport, dvd-rom, men bare to usb. (Du trenger ikke mer enn to når du har optisk drev og ethernet-inngang, da har du fortsatt en ledig etter du har koblet til musa)

Kr. 2995,- hos Elkjøp 17,3", 500 gb hdd, internettport, dvd-rom, tre usb. Er litt skeptisk til prosessoren her, men stor og fin skjerm. 

Kr. 3295,- hos Elkjøp 15,6", 500 gb hdd, internettport, dvd-rom, tre usb. Denne ser ganske grei ut på papiret.

Anonymous poster hash: 949d4...661
Skrevet

Bare etter en kjapp titt på Elkjøp.no fant jeg dette: 

Kr. 2295,- hos Elkjøp 15,6", 500gb hdd, internettport, dvd-rom, men bare to usb. (Du trenger ikke mer enn to når du har optisk drev og ethernet-inngang, da har du fortsatt en ledig etter du har koblet til musa)

Kr. 2995,- hos Elkjøp 17,3", 500 gb hdd, internettport, dvd-rom, tre usb. Er litt skeptisk til prosessoren her, men stor og fin skjerm. 

Kr. 3295,- hos Elkjøp 15,6", 500 gb hdd, internettport, dvd-rom, tre usb. Denne ser ganske grei ut på papiret.

Den siste der er en av de jeg har kikket på. Skal se mer på den og et par Acer-pc'er til tenkte jeg. Jeg foretrekker absolutt integrert dvd, da jeg ikke vil ha enda flere duppeditter flytende rundt. Det er jo ikke noe særlig å dra med en ekstern en på reise heller om det skulle bli aktuelt. Jeg skjønner at jeg bør handle snart mens det fortsatt fins noen av funksjonene jeg ønsker fortsatt.  :laugh:  Jeg kikket på en Acer til med mer lagringsplass, men det var en av de der dvd-spilleren forsvant sporløst mellom prisguiden og nettbutikken. 

Neste gang jeg skal ha pc får man vel bare en chip i hjernen sikkert  :danse:

Anonymous poster hash: 4644f...ed8

Skrevet

Har kun en kabel som er skrudd fast i veggen av kabelselskapet. Nå har jeg funnet og forkastet flere pc'er til, kun fordi det er manglende informasjon på nettsiden. Det slår meg virkelig at en nettbutikk med fullstendig informasjon hadde hatt et konkurransefortrinn. Bør jo være mulig å finne det man er ute etter hvis det faktisk finnes. Gode bilder av produktene kunne til og med vært nok.

Anonymous poster hash: 4644f...ed8

Om det er kun derfor du må ha kablet nett på pcen din, vil du løse hele spec-kravet ved å kjøpe en trådløs ruter (ja, det går helt fint å bruke nettverkskabel selv om du har plugget i en trådløs ruter, de har som regel alltid 4 "kabel utganger")

I listene til prisguiden og prisjakt (som jeg sterkt vil anbefale over prisguiden), kaller de nettverksport for "ethernet". Samme kaller de det i nettbutikkene.

Skrevet (endret)

Dette er jo virkelig ikke rett pc for deg, den der har SSD, altså ikke vanlig HDD, og er derfor laget for å være kjapp, ikke ha mye lagringsplass. Skal se om jeg finner noe jeg mener passer. 

Den har 2 "harddisker"

Den ene er en 128 gb SSD og den andre er på 1 TB HDD.

Det er mer er nok plass på den pcen.

Jeg ville også gjort det Lutetium 71 nevnte med en trådløs ruter. De er enkel å sette opp og da kan du flytte på laptopen din.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...