AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Har en baby på 10mnd som har diaré og kastet opp i 2 uker nå. Har 3-10bleier hver dag, og det er verst om natten. Han drikker godt, men har ingen matlyst. Slapp og rolig- men godt humør. Vært oppkastfri siden fredag- men begynt på igjen idag. Tips? Ringe legevakt? Hilsen usikker, engstelig hønemor.Anonymous poster hash: ab65b...7af
GammelKaktus Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Hvis han har vært dårlig i to uker så hadde nok jeg kontaktet legevakt.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Hvis omgangssyken ikke gir seg etter en uke bør man alltid kontakte lege. Forøvrig kan det jo høres ut som dere bør ta en rundvask hjemme for å hindre resmitteAnonymous poster hash: b1b78...45d 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 (endret) Om det har pågått slik i to uker nå, så må jeg si at det er litt bekymringsverdig at du ikke har ringt lege før. Jeg hadde ringt lege etter fire-fem dager tipper jeg. Du bør også vaske gjennom hele huset ofte med klorin mens en omgangssyke pågår for å bli kvitt det så snart som mulig. Endret 23. august 2015 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Du burde ha kontantet lege for fler dager siden. Kontakt fastlege i morgen. Vask huset godt, desinfiser det du kan.Anonymous poster hash: 2b1da...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Du burde ha kontantet lege for fler dager siden. Kontakt fastlege i morgen. Vask huset godt, desinfiser det du kan.Anonymous poster hash: 2b1da...f4b KontaktetAnonymous poster hash: 2b1da...f4b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 TS her.. vi var hos fastlege på tirsdag..men ingenting å gjøre ettersom han ikke er dehydrert.. Var på legevakt igjen i ettermiddag, men fortsatt samme svar- normal CRP.. MEN det er vel ikke normalt med diaré sååå lenge? Vurderer å kontakte fastlege igjen i morgen, for å finne ut hva som ligger bak. Ingen rundt han har blitt smitta, og det er litt byttelåning av smokker og sånn her..Anonymous poster hash: ab65b...7af
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 2 uker???? Og du har ikke vært til lege med han??? Dra på legevakten med en eneste gang Anonymous poster hash: 1c7f9...f4b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 2 uker???? Og du har ikke vært til lege med han??? Dra på legevakten med en eneste gangAnonymous poster hash: 1c7f9...f4b TS her Les svar over. Vi var hos lege tirsdag, og fikk beskjed om å la det gå sin gang. Han drikker godt! Jeg er ikke helt idiot heller!!Anonymous poster hash: ab65b...7af 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 TS her.. vi var hos fastlege på tirsdag..men ingenting å gjøre ettersom han ikke er dehydrert.. Var på legevakt igjen i ettermiddag, men fortsatt samme svar- normal CRP.. MEN det er vel ikke normalt med diaré sååå lenge? Vurderer å kontakte fastlege igjen i morgen, for å finne ut hva som ligger bak. Ingen rundt han har blitt smitta, og det er litt byttelåning av smokker og sånn her..Anonymous poster hash: ab65b...7af Jeg vil tro at han har blitt smittet på nytt hjemme hos dere. Vask alt av håndtak og stellebord med klorin. Vask leker. Kok dem om mulig. Kok smokker.Anonymous poster hash: b1b78...45d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå