AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg er gravid. Har ikke mange uker igjen til fødselen. Mine behov og seksuelle lyst er ikke endret nevneverdig siden før graviditeten. Det har derimot mannens.. Vi har kun et venneforhold nå, og har ikke hatt sex etter graviditeten. Jeg har ikke lagt på meg så mange kg iforbindelse med graviditeten- men magen er selvsagt stor. Blir såret av mannens manglende interesse i ei tid man trenger mye nærhet og kjærlighet. Noen gravide plager har jeg derimot ikke sluppet unna. Deriblant hemoroider ( beklager detaljer), og her en dag da jeg tok opp problemet rundt mannens manglende sexuelle interesse, var det det første han nevnte. Virket ikke akkurat tennende på han med disse plagene.. Er ikke store plagene. Og jeg reagerer på at han klarer trekke frem dette nå. Som hans gravide kone, føler jeg nå ikke for å ha han med på fødsel heller. Hvordan vil en fødsel påvirke hans syn på meg, når små hemoroider virker avtennende? Føler ikke for ha han med etter dette.. Feil forum kanskje? Såret gravidAnonymous poster hash: 8fdc1...fc3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Jeg er gravid. Har ikke mange uker igjen til fødselen. Mine behov og seksuelle lyst er ikke endret nevneverdig siden før graviditeten. Det har derimot mannens.. Vi har kun et venneforhold nå, og har ikke hatt sex etter graviditeten. Jeg har ikke lagt på meg så mange kg iforbindelse med graviditeten- men magen er selvsagt stor. Blir såret av mannens manglende interesse i ei tid man trenger mye nærhet og kjærlighet. Noen gravide plager har jeg derimot ikke sluppet unna. Deriblant hemoroider ( beklager detaljer), og her en dag da jeg tok opp problemet rundt mannens manglende sexuelle interesse, var det det første han nevnte. Virket ikke akkurat tennende på han med disse plagene.. Er ikke store plagene. Og jeg reagerer på at han klarer trekke frem dette nå. Som hans gravide kone, føler jeg nå ikke for å ha han med på fødsel heller. Hvordan vil en fødsel påvirke hans syn på meg, når små hemoroider virker avtennende? Føler ikke for ha han med etter dette.. Feil forum kanskje? Såret gravidAnonymous poster hash: 8fdc1...fc3 Skjønner deg godt.Jeg tror ikke det er bra for sexlivet,og ha mannen med på fødtsel.Tror du heller burde ha med en veninne,søster,eller mor. Hvis han er så pinglete,at han reagerer på bittelitt hemorider,så tåler han i hvertfall ikke å se en fødtsel... Er mange menn,som ikke klarer å tenne på dama etter en fødtsel.Ikke noe uvanlig. Vil jo ikke såre deg.Du er jo i en sårbar situasjon,men samtidig,må man si sannheten.Syns mannen din er EGOISTISK og lite forståelsesfull som ikke gir deg all den oppmerksomheten,kosen og kjærliheten du fortjener akurat nå,som gravid og sårbar..Han har gjordt deg gravid-og da syns jeg han plikter,å gjøre det noenlunde behagelig og ok å gå gravid.Det har jo sine psykiske og fysiske plager.. Herlighet..må gå an å tenke på mer..en bare sine egne behov. Anonymous poster hash: 65832...d11 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå