Gå til innhold

Hvor ofte har single sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 21 år, som fikk min første kjæreste da jeg var 17. Han var også den første jeg hadde sex med. Det ble slutt da jeg var 18 år, og etter det har jeg hatt sex med bare én person, og det var da jeg nettopp hadde blitt 20 år. Jeg var "nesten kjæreste" med vedkommende, men vi bestemte oss for å avslutte forholdet. 

Etter dette har jeg ikke hatt sex, på ca. 1 år og 4 måneder. Tror ikke jeg kommer til å ha sex i nærmeste framtid heller. Har ikke lyst på kjæreste, og er ikke av typen som driver og har sex med "tilfeldige" personer som jeg ikke er glad i. Det aller verste og skumleste er at jeg faktisk ikke kjenner lysten på sex heller. 

Er det noe galt med meg? Hvor ofte har single sex, egentlig? 

Hilsen usikker jente 

Anonymous poster hash: d319a...dd3
Videoannonse
Annonse
Gjest Captain Hook
Skrevet

Nei ikke noe galt med deg. Det varierer fra person til person. Jeg har nok litt for mye sex, men aldri for mye for min del.

Skrevet

Neida, slapp av, ingenting galt i å ikke ha lyst på sex når man ikke er i forhold.

Jeg er ei jente som er 21 nå, og hadde ikke sex mellom jeg var 17 og 19, for da hadde jeg ikke kjæreste. Tok ikke lang tid før jeg fikk lyst på igjen når jeg ble sammen med min nåværende samboer :) Tro meg, gleden over å ha sex kommer fort når du finner en du kan være glad i og som er glad i deg ;)

Anonymous poster hash: c1b06...6bb

Skrevet

Neida ingenting galt med deg!

Noen syntes det er flott å ha sex ofte med fremmede eller personer man ikke er kjæreste med, mens andre syntes at sex er forbeholdt noen man har en spesiell connection med og skal leve lenge med :)

Begge deler er helt vanlig og helt greit!

Jeg har heller ikke hatt sex på snart et år nå siden jeg ikke har funnet noen fin mann jeg stoler på og tiltrekkes nok av til å ha sex med, for sex for meg er ikke bare fysisk tiltrekning men også mental tiltrekning og kjemisk og det er det riktige for meg å kun ha sex forbeholdt spesielle :)

Anonymous poster hash: 645bc...6cf
  • Liker 1
Skrevet

jeg er singel og har aldri sex, men mitt råd til unge er å ikke havne i den fella hvor de tror sex er noe spesielt som man kun kan ha følelser i. om man lærer å kjenne følelser fullt ut, vet man at det i enhver situasjon er tusenvis kanskje millionvis av følelser involvert. mange vil si at man ikke skal ha mye sex, men som ung bør man det. særlig i våre dager. husk å ta for dere når dere er unge, livet går fort, kroppene våre blir mer og mer slitte for vårt år som går og det er ikke alltid vi har mulighet til å oppleve fantastiske og rare ting senre i livet. lev i nuet.

Anonymous poster hash: 928ea...4ec
Skrevet

Jeg er singel, men har en "god venn".  :fnise: 
Så her i gården er det titt og ofte. 

Vi har et utrolig godt vennskap, og er glade i hverandre, bare ikke kjæreste-glad i hverandre! 

Anonymous poster hash: a1d8e...b23
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...