Gå til innhold

Steder du har vært, og gjerne vil tilbake til?!


LeneXCII

Anbefalte innlegg

1. London. Har vært der flere ganger, men blir aldri lei.

2. Voss . Var der kun en kort helg og likte meg der. Mye turterreng jeg kunne tenkt å utforske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært i Darwin? Hva er campecar?

Haha, ja jeg leste at det var anbefalt med innenlandsfly. :)

Har ikke vært i Darwin, nei. Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg er livredd for å treffe krokodille i levende live, ute i guds frie natur. :fnise: Og i områdene nord på kontinentet er der fullt av sånne.....

 

http://epsway.org/hire-a-campervan-to-see-australia-up-close/Omtrent en slik bil hadde vi!

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

 

Campervan, https://www.google.co.uk/search?q=campervan&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIs6vN-czOxwIVkCnbCh0hAgIJ&biw=1280&bih=572 

 

Ja, du må ha minst to uker i Australia, helst mange fler for det er et flott land og mye å se. 

Anonymous poster hash: cc8fd...f21

 

 

Haha, ja, den kunne jo egentlig googlet! :)

 

Ja, jeg tviler ikke på at det er et flott land!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Har ikke vært i Darwin, nei. Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Jeg er livredd for å treffe krokodille i levende live, ute i guds frie natur. :fnise: Og i områdene nord på kontinentet er der fullt av sånne.....

 

http://epsway.org/hire-a-campervan-to-see-australia-up-close/Omtrent en slik bil hadde vi!

 

Haha  :fnise:  Ja, da er kanskje greit å unngå, men det ser ut som et utrolig spennende sted å dra til.  :fnise: Dere to som hadde vært der, er det dyrt der?  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene i Australia har steget gjennom årene, fra første gang jeg var der for 11 år siden. Da vurderte vi nivået til å ligge på 60% av norske priser. Nå har det steget betraktelig. Omtrent norske priser på hotell, litt billigere mat enn her. En drink ute på byen er nesten som i Norge, dyrere i Sydney enn på mindre steder. Så kommer det litt an på hvordan du vil fordele utgiftene: bor du på hostels og deler rom med flere andre, koster det et par-tre hundre kroner natta. Hotell i byene er ganske kostbare. Vi bodde ofte på campingplasser utenfor byene, flott standard på campinghytter. Kollektivtransport-prisen har også steget gjennom årene. Har ikke skjekket opp priser på Airbnb, mulig det er noe billigere.

Endret av reiseglad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Monaco - Var der som tenåring med familien. Husker jeg likte meg veldig godt og vil gjerne dra tilbake nå som jeg er voksen :) 

 

2. Berlin - Har familie som bor der og triver kjempegodt. Alltid mye gøy å gjøre :)

 

3. Kreta - Her har jeg også vær med familie, og det vi gjorde var for det meste å være på stranden og spise på utesteder. Kunne gjerne tenkt meg å dra tilbake, kanskje leie en bil og oppleve mer av den "ekte" kulturen :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...