AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Jeg er redd for at det er noe galt med meg. Det har vært sånn i ca 1-2 år nå. Det begynte med at det var akuratt som en kortslutning nedentil når jeg fingret meg, rett før orgasmen. Det satt ikke mentalt, men fysisk i underlivet, sånn at orgasme ble umulig. Nå klarer jeg å få orgasme igjen men jeg får smerte og ubehag inni vagina og ut mot hoftene på en måte etterpå, opp til flere dager! Så det blir til at jeg ikke har sex eller onanerer mer enn et par ganger i året og da angrer jeg alltid etterpå pga smerten.. Det kjennes ut som når man får "hold" i siden, og kjennes ut som trykker ved eggstokklederne og livmorhalsen. Jeg har hatt livmorhalsbetennelse og fått kur for dette men det hjalp ikke. Kan det være kreft eller noe? Ja jeg skal til legen, men lurer på om noen kjenner igjen dette type problemet... Vil føle meg utrolig dum av å forklare det til legen, når gynekolog x 2 ikke har kommet med noe løsning (de vet ikke om orgasme connectionen, bare at jeg har ubehag der nede) Anonymous poster hash: e1e36...8a5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Det er ingenting som er dumt å si til legen når en skal til undersøkelse. Forklar alt sammen slik som det er, så har de en god sjanse til å hjelpe deg med problemet ditt. Anonymous poster hash: 7cdc4...166
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå