Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har nå tatt i bruk pessar for første gang og trodde jeg hadde satt det inn riktig, men da jeg skulle ta det ut senere var det forsvunnet lenger opp. Jeg kom og hadde da sammentrekninger også - kan det ha noe med saken å gjøre?

Jeg har fått med applikator til den sæddrepende kremen, men jeg fatter ikke hva dens funksjon er da kremen skal oppi koppen - right?

Setter enorm pris på hjelp - føler meg litt alene i pessarverdenen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har nå tatt i bruk pessar for første gang og trodde jeg hadde satt det inn riktig, men da jeg skulle ta det ut senere var det forsvunnet lenger opp. Jeg kom og hadde da sammentrekninger også - kan det ha noe med saken å gjøre?

Jeg har fått med applikator til den sæddrepende kremen, men jeg fatter ikke hva dens funksjon er da kremen skal oppi koppen - right?

Setter enorm pris på hjelp - føler meg litt alene i pessarverdenen...

Les bruksanvisningen.

Anonymous poster hash: b0fae...248

Skrevet

Les bruksanvisningen.

Har gjort det, men den livmortappen finner ikke jeg, og applikatorbruksanvisningen er heller misvisende...

Skrevet

Har gjort det, men den livmortappen finner ikke jeg, og applikatorbruksanvisningen er heller misvisende...

Jeg tror dette er en tulletråd.

Derfor gidder jeg ikke å svare.

Skrevet

Har du fått pessaret tilpasset av en lege, og har legen kontrollert at du har lært å sette det på plass selv?

Skrevet

Jøss, er det virkelig noen som bruker pessar lenger...

Anonymous poster hash: 76ff2...23e

Skrevet (endret)

Jøss, er det virkelig noen som bruker pessar lenger...

Anonymous poster hash: 76ff2...23e

Er det noe å bli så overrasket over? Det er svært anvendelig, har ingen bivirkninger, er praktisk hvis man ikke lever i fast forhold (forresten er det greit der også), men har tilfeldig sex.

Endret av Arabella
Skrevet

Har du fått pessaret tilpasset av en lege, og har legen kontrollert at du har lært å sette det på plass selv?

Fikk den tilpasset av gynekolog, men null opplæring.. lite info på nett og generelt, så føler meg litt lost... :'(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...