AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Har klart å forelske meg i en som er smittet av hepatitt C. Jeg har selvfølgelig ikke lyst til å bli smittet selv. Hvor trygt er det å benytte seg av kondom under sex? Det er jo alltid en risiko for smitte, men er kondom like trygt som det ville vært som beskyttelse mot feks klamydia. Hva hadde du gjort hvis du forelsket deg i en med hepatitt C?Anonymous poster hash: addd5...10d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Snakk med legen din om hvordan du beskytter deg best. Husk at kondomer kan sprekke.Anonymous poster hash: a4d53...6be
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Hepatitt c er IKKE en STD. Det smitter gjennom direkte blodsmitte, ikke sæd eller andre kroppslige væsker. det trengs ikke å bruke kondom i monogame, heterofile forhold! Ikke del tannbørste eller barberhøvel! Lykke til med kjærligheten Anonymous poster hash: 2eca5...ee3 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Takk for svar😊Anonymous poster hash: addd5...10d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Hepatitt c er IKKE en STD. Det smitter gjennom direkte blodsmitte, ikke sæd eller andre kroppslige væsker. det trengs ikke å bruke kondom i monogame, heterofile forhold! Ikke del tannbørste eller barberhøvel! Lykke til med kjærligheten Anonymous poster hash: 2eca5...ee3 Dette stemmer ikke helt, det smitter sjelden ved sex, men man kan ikke utelukke det.Anonymous poster hash: d2126...e1c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Dette stemmer ikke helt, det smitter sjelden ved sex, men man kan ikke utelukke det.Anonymous poster hash: d2126...e1c Jo det stemmer. Har hepatitt c selv og har fått dette bekreftet av en av Norges fremste eksperter på området. Det smitter IKKE ved normal sex!! jeg har blant annet ikke meldeplikt ift tidligere partnere. Anonymous poster hash: 2eca5...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Hepatitt c er IKKE en STD. Det smitter gjennom direkte blodsmitte, ikke sæd eller andre kroppslige væsker. det trengs ikke å bruke kondom i monogame, heterofile forhold! Ikke del tannbørste eller barberhøvel! Lykke til med kjærligheten Anonymous poster hash: 2eca5...ee3 Hepatitt C kan smitte seksuelt! Det smitter gjennom kroppsvæsker. Anonymous poster hash: 7937c...c99
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Jo det stemmer. Har hepatitt c selv og har fått dette bekreftet av en av Norges fremste eksperter på området. Det smitter IKKE ved normal sex!! jeg har blant annet ikke meldeplikt ift tidligere partnere. Anonymous poster hash: 2eca5...ee3 Det står jo tydelig om man googler det at seksuell smitte er mulig...Anonymous poster hash: 7937c...c99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå