Gon Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Hva tenker dere jenter på når dere fingrer eller tilfredstiller dere alene?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Kommer ikke på noe som hisser meg opp så gir opp etter et minutt eller to Anonymous poster hash: a8980...d3c
Gjest FruKG Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 At flere menn står rundt meg og beføler meg, spruter på meg.. Jeg blir kåt bare av å tenke på det 1
peppermyntete Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Stort sett ingen verdens ting. Jeg kan fint fantasere eller lese noe god fanfiction på forhånd, men mens jeg holder på tenker jeg ikke på noe.
Ulla Ullsokk Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Jeg visualiserer at jeg har sex. Enten tar jeg frem indre bilder av noe jeg har opplevd eller så lager jeg nye.
frk91 Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Fantaserer om at jeg har sex, enten med typen eller (som oftest) at jeg har 3/4kant med ukjente menn/kvinner
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Gruppe sex der jeg blir befølt og kjærtegnet av mange samtidig, mens jeg også ser på en annen kvinne bli utsatt for det samme. Flere av penisene teaser meg og småknuller meg og jeg småsuger de mens jeg ligger der å blir slikket på hele kroppen og fingret. Så ender det med at denne andre kvinnen jeg ser som også er "masseoverfalt" av menn, slikker meg helt til jeg roper om pikk og blir hardknullet og kvelt(choked) til orgasme av en mann mens resten av mennene / kvinnen knar puppene mine , Anonymous poster hash: afbfb...1a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå