Gå til innhold

Dørvakter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var gravid(ikke synlig enda) og sjåfør for kvelden. Kom ikke inn på et utested fordi jeg var "for full". Det var første gang i mitt liv at jeg ikke kom inn. Drikker sjelden og blir svært svært sjelden synlig beruset. Fikk beskjed om å gå meg en tur før jeg kunne stille meg i kø igjen. Folk jeg dro med, som var en smule overstadig, de kom inn uten problemer. Kommer aldri til å vende tilbake til den plassen igjen. Var i Trondheim. 

Anonymkode: 0e91c...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sir Winston er ille, jeg har opplevd at jeg og venninner ikke har kommet inn på flere mnd fordi en dørvakt ikke liker meg/oss,og har gitt beskjed videre til andre dørvakter mens de var på jobb isammen og de dørvaktene ville ikke da slippe oss inn selvom den andre dørvakten ikke var jobb, det har blitt fortalt til meg av dørvaktene, og jeg har vært der flere ganger uten å drikke (og at jeg drukket seff).

På Andys var det en venninne meg som ikke kom inn på 1 år,fordi hun hadde takket nei til en date til en dørvakt. Hun kom inn når han ikke var på jobb.

Anonymkode: 364f3...110

Høres lite kollegialt ut av de andre dørvaktene som har fortalt deg sånt - aldri hørt makan? må ikke tro på slikt.

Så er jeg sikker på at din venninne overdriver veldig. 

Du må ha gjort noe helt spesielt negativt hvis det viser seg at du ikke kom inn på flere mnder. Man slipper f.eks ikke folk inn som man vet man bare får problemer med å snakke til når de har drukket seg mer idiot innenfor dørene. Om du er en av dem uten å ha selvinnsikt nok til å skjønne det vet ikke jeg ..men sett det ørten ganger kan du si på kvinnfolk som akkurat passer den profil beskrivelsen. 

Anonymkode: 35465...0f2

Skrevet

Hva med å henvende seg til utestedet, som har ansatt disse merkelige dørvaktene?

Utestedene har selvfølgelig ikke lyst til å gå glipp av inntekter. Så de kommer ikke til å like at dørvaktene nekter betalende kunder adgang - etter dørvaktenes eget forgodtbefinnende. 

Anonymkode: b6e40...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...