Aviale Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Jeg skal lage fylt indrefilet av svin med kremost og surret i bacon. Først hadde jeg tenkt å kjøpe kremost med paprika og lage paprikasaus, men en venninne som har jobba i ferskvaren mente det ville være bedre med kremost med hvitløk. Hvilken saus passer til det? Gjerne med oppskrift hvis dere har Tilbehøret skal forresten være ovnsstekte grønnsaker. På forhånd takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Jeg ville laget en rødvinssaus Anonymous poster hash: ff4bb...a3e
-ssi Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg tror jeg bare ville hatt en enkel sjysaus. Kan bli for mange smaker ellers.
Aviale Skrevet 22. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2015 Takk for tips og raske svar! Jeg er ikke så glad i rødvin (har det heller ikke) så det passer ikke helt for meg. Sjysaus kan funke, men jeg er et skikkelig sausmenneske, elsker gode og fyldige sauser Tror dere en enkel sjampinjong-saus kan passe til?
peppermyntete Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Takk for tips og raske svar! Jeg er ikke så glad i rødvin (har det heller ikke) så det passer ikke helt for meg. Sjysaus kan funke, men jeg er et skikkelig sausmenneske, elsker gode og fyldige sauser Tror dere en enkel sjampinjong-saus kan passe til? Skulle akkurat til å si soppsaus! haha :D 1
Aviale Skrevet 22. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2015 Skulle akkurat til å si soppsaus! haha :D Haha, så bra! Da satser jeg på det
Frk Midnattsol Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Til fylt svinefilet (med krydret kremost og surret i bacon) bruker vi hjemmelaget peppersaus... Synes den kombinasjonen er utrolig god, og har fått gode tilbakemeldinger på det.... Når jeg lager peppersaus, bruker jeg lage såpass mye at jeg fryser ned i små beger, så at jeg slipper å lage for hver gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå