Gå til innhold

Hvilken saus til fylt indrefilet av svin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage fylt indrefilet av svin med kremost og surret i bacon. Først hadde jeg tenkt å kjøpe kremost med paprika og lage paprikasaus, men en venninne som har jobba i ferskvaren mente det ville være bedre med kremost med hvitløk. Hvilken saus passer til det? Gjerne med oppskrift hvis dere har :) Tilbehøret skal forresten være ovnsstekte grønnsaker. På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville laget en rødvinssaus :)

Anonymous poster hash: ff4bb...a3e
Skrevet

Jeg tror jeg bare ville hatt en enkel sjysaus. Kan bli for mange smaker ellers.

Skrevet

Takk for tips og raske svar!

Jeg er ikke så glad i rødvin (har det heller ikke) så det passer ikke helt for meg. Sjysaus kan funke, men jeg er et skikkelig sausmenneske, elsker gode og fyldige sauser :) Tror dere en enkel sjampinjong-saus kan passe til?

Skrevet

Takk for tips og raske svar!

Jeg er ikke så glad i rødvin (har det heller ikke) så det passer ikke helt for meg. Sjysaus kan funke, men jeg er et skikkelig sausmenneske, elsker gode og fyldige sauser :) Tror dere en enkel sjampinjong-saus kan passe til?

Skulle akkurat til å si soppsaus! haha :D

• Liker 1
Skrevet

Skulle akkurat til å si soppsaus! haha :D

Haha, så bra! Da satser jeg på det :)

Skrevet

Jeg skulle si soppsaus jeg å. Nyyydelig

Skrevet

Til fylt svinefilet (med krydret kremost og surret i bacon) bruker vi hjemmelaget peppersaus... Synes den kombinasjonen er utrolig god, og har fått gode tilbakemeldinger på det.... Når jeg lager peppersaus, bruker jeg lage såpass mye at jeg fryser ned i små beger, så at jeg slipper å lage for hver gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...