AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 For 2 dager siden oppdaget vi sorte prikker i vannet fra springen... og det har enda ikke forsvunnet. Har dessverre drukket en del den dagen vi merket det, før vi merket det, og litt i dag da jeg først tenkte at det sikkert var borte, men så sjekket jeg og det er der enda. Kan det være farlig å drikke det? Kan man bli syk? Anonymous poster hash: 37532...368
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 For 2 dager siden oppdaget vi sorte prikker i vannet fra springen... og det har enda ikke forsvunnet. Har dessverre drukket en del den dagen vi merket det, før vi merket det, og litt i dag da jeg først tenkte at det sikkert var borte, men så sjekket jeg og det er der enda. Kan det være farlig å drikke det? Kan man bli syk? Anonymous poster hash: 37532...368 Vet ikke Undersøk med vannverket om dette, og med naboer om de også har samme problem Anonymous poster hash: e62dd...53b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Har du skrudd ut silen ytterst på kranen der vannet kommer ut og rengjort fen? La vannet renne. Hjelper ikke dette og du har offentlig vann, så ring kommunens vaktsentral. Du betaler kommunen for å fåvann av skikkelig kvalitet.Anonymous poster hash: 3e9b2...e5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå