Samuifan Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Faren min har bursdag om 3 uker, og i år vil jeg gjerne gi han noe spesielt. Han pleier alltid å få sokker og så pleier jeg å lage noe til han, har både laget kopp, såpe, lys og krukke med fine ting om han som jeg kan komme på nå.. Jeg vil gi han noe fint gjerne som jeg kan lage selv og som han setter pris på, takk for svar!!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Faren min har bursdag om 3 uker, og i år vil jeg gjerne gi han noe spesielt. Han pleier alltid å få sokker og så pleier jeg å lage noe til han, har både laget kopp, såpe, lys og krukke med fine ting om han som jeg kan komme på nå.. Jeg vil gi han noe fint gjerne som jeg kan lage selv og som han setter pris på, takk for svar!! Lag evt noe spiselig som han liker Anonymous poster hash: a6bfc...5a3
Samuifan Skrevet 22. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2015 Joda, men det er litt vanlig og han er ikke så veldig glad i kaker osv, men takk for tips uansett
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Så hyggelig at du vil gi ham noe spesielt. Hva med å lage stearinlys? Eller konfekt? Eller en fotobok (lages enkelt på nett)? Eller ta ham med ut på en middag eller et teaterstykke? Eller strikk ham et skjerf? Eller lag saft av bær? Anonymous poster hash: aa64c...fd2
geene Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Hva med en opplevelse? Spander museum han liker og bli med, eller en konsert osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå