Gå til innhold

Hvordan vorspil på mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia, håper jeg kan få noen gode tips fra erfarne kvinner og menn her!

Hvordan vorspil og hvor lenge gjør dere på mannen? Jeg har en tendens til å gå raskt på å runke penisen etter litt klining, for så å sette meg på penisen og ha sex. Når jeg tenker meg om, så hadde ikke samme strategi vært tilfredstillende for meg selv så da lurer jeg på hvordan dere andre gjør det/liker at det gjøres?!

Jada jada, vet om suging så trenger ikke 10 svar om sugefantasier. Jeg er ute etter en gjennomsnittlig instruksjon på vorspil hva jenta kan gjøre på gutten både under vorspillet og hvordan type berøring under selve sexen, for jeg har en tendens til å la han ta seg av berøring og kyssing der også, men kysser leppene og halsen og holder armene rundt han, småklorer og stryker han på ryggen og rumpa. Er dette for kjedelig, eller helt vanlig? Burde jeg slikke han på brystvorten, låret, øret osv også eller er det over streken? (for meg vil det føles veldig unaturlig men vil ikke være en kjedelig partner!)

Anonymous poster hash: dc16a...bfe
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv stryker jeg på innsiden av låret, stryker litt på utsiden om han har på seg klar, kysser og småbiter litt på øre og hals, stryker på hele han, og når han vil ta på meg tilbake så holder jeg han fast, vet ikke om typen din liker det men min digger det :) tar generelt bare kontrollen og bruker good tid på alt. når jeg skal suge så stryker jeg litt utenpå buksa, bokseren, stryker borti ballene og skaftet, osv. når jeg skal suge så begynner jeg ved ballene og jobber meg oppover, litt slikking og kyssing før jeg går direkte på f.eks. bare bruk god tid, få han litt gal :) 

Anonymous poster hash: 747f3...694
Skrevet

Tequila. 

Men om det er FORSPILL du mener, AB over her gir deg gode råd. 

Anonymous poster hash: b55fb...634
  • Liker 1
Skrevet

Heia, håper jeg kan få noen gode tips fra erfarne kvinner og menn her!

Hvordan vorspil og hvor lenge gjør dere på mannen? Jeg har en tendens til å gå raskt på å runke penisen etter litt klining, for så å sette meg på penisen og ha sex. Når jeg tenker meg om, så hadde ikke samme strategi vært tilfredstillende for meg selv så da lurer jeg på hvordan dere andre gjør det/liker at det gjøres?!

Jada jada, vet om suging så trenger ikke 10 svar om sugefantasier. Jeg er ute etter en gjennomsnittlig instruksjon på vorspil hva jenta kan gjøre på gutten både under vorspillet og hvordan type berøring under selve sexen, for jeg har en tendens til å la han ta seg av berøring og kyssing der også, men kysser leppene og halsen og holder armene rundt han, småklorer og stryker han på ryggen og rumpa. Er dette for kjedelig, eller helt vanlig? Burde jeg slikke han på brystvorten, låret, øret osv også eller er det over streken? (for meg vil det føles veldig unaturlig men vil ikke være en kjedelig partner!)

Anonymous poster hash: dc16a...bfe

Jeg er litt spesiell på sex biten.

Her bytter vi på å være dominant aå når jeg blir dominert gjør kjæresten min dette:

Hun binder meg fast med strips.

Hun tar bind for øynene på meg.

Hun sier mens hun holder på med å tease meg at om jeg rører henne stopper hun. Bare der er jeg sprengkåt.

Jo så det hun gjør : hun starter med å runke meg forsiktig. Så tar hun på glidemiddel pluss bruker en klitorisvibrator på pikkhodet mitt mens hun runker samtidig.

Så fortsetter hun med vibratoren og klyper meg i brystvortene samt slikker/suger/biter på øreflippen. Så fortsetter hun med det til jeg jukker med. Herlig! Så stopper hun. Hun drsr frem kondomet og trer det på pikken min og starter å suge. (hun hater å få sperm i munnen ) så suger hun meg i 5 minutter ca uten at jeg får lov å komme... Til hun til slutt setter seg oppå meg og rir meg. Hun fortsetter sånn for hennes del så hun bygger opp klimaks for seg også før hun klipper stroppene jeg er bundet fast til og sier at jeg skal kjøre på. Da bytter vi rollene hvor da jeg knuller henne så hardt/fort/mye jeg vil 😂

Anonymous poster hash: 67537...f7a

Skrevet

Tequila. 

Men om det er FORSPILL du mener, AB over her gir deg gode råd. 

Anonymous poster hash: b55fb...634

TS, hvis du absolutt må skrive på utenlandsk, heter det altså "vorspiel" på tysk, "foreplay" på engelsk. Så vet du det.

Skrevet

Mmmmmm.. Spennende tråd å følge. Mange gode og pirrende tips:-) Har også en tendens til å gjøre det som TS nevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...