AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Hei. Jeg våknet med sår hals og feber idag. Jeg merket også at jeg hadde utrolig mye slim i halsen, som samlet deg fort opp i munnen og jeg har sitter å spyttet i hele i dag! Jeg røyker også til vanelig, men pleier ike ha så mye slim i halsen, men ja noe hver dag. Jeg tror jeg har blitt smittet av min samboer som også er dårlig med feber og vond hals, men ikke så mye slim som meg. Jeg blir generelt egnstelig fordi det er så mye slim. Opplevd det? Også til dere som røyker/ eller har sluttet?; Hvordan klarte dere og slutte å røyke? Får dere som røyker også slim i halsen? Jeg har det hver dag og harker osv for å få det opp eller brekker meg. Jeg er kun 23 år, men jeg føler det alt er for sent å slutte å røyke pga slimet. Kan jeg allerede ha fått kols? Etter ca 7-8 år med røyk? Hva er liksom de første symptomene på kols? Jeg har vurdert å spørre legen om en sjekk av lungene mine, men jeg tørr ikke! Jeg sliter ikke med pusten bare slim. Anonymous poster hash: aad73...b15
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Jeg sluttet for 10 år siden ved hjelp av Røyketelefonen. Et annet triks jeg brukte i ettertid, var å samle en del av sigarettasken og sneiper på et rent syltetøyglass. Fikk jeg uhorvelig lyst til å røyke, åpnet jeg bare lokket og stakk nesen nedi. Det var nok til at jeg lot være å begynne igjen. Jeg hadde ikke slim i halsen, men jeg hostet en god del da jeg røykte Anonymous poster hash: 28a4e...c94 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 http://aktivmedkols.no/boer-du-oppsoeke-lege/symptomer/ Og så ta du deg en tur til legen. Jeg tror nok ikke du har kols, men du blir hvertfall ikke bedre av å ikke gå til legen. Anonymous poster hash: 28a4e...c94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå