AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Så han Carl vil ikke la flyktninger komme til Norge. Sukk... Anonymous poster hash: f9a92...318
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Jeg er enig med han i det. Vi har egentlig nok med de vi har for øyeblikket. Anonymous poster hash: 130ae...d65 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Men har ikke Norge god nok råd til å hjelpe et par? Se de som gir barna bamser Anonymous poster hash: f9a92...318
QuestionEverything Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Ja helt forferdelig at noen prøver å holde Norge norsk 4
Gothminister Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Det vi burde gjøre er og føre en valgkamp om flyktningene, for så og ha en folkeavstemning. På den måten kan folket avgjøre. Valgkampen vil ta opp konsekvenser flyktningene kan få for Norge, på godt og vondt. Jeg vil påstå at det er veldig mange blåøyde naive mennesker i dette landet som ikke tenker med hode, men med hjerte når de ser mennesker ligger og kaver i havet. 2
Gjest Captain Hook Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Jeg vil heller ikke at flyktninger skal kommer til Norge. Herregud Norge har ikke råd til å hjelpe sine egne folk, de kan bare dø ut. Men å ta inn på flyktninger og hjelpe de har de råd til. Giiid det er jo bare flyktninger som trenger hjelp, det er jo så gøy å få de inn i landet og gjøre Norge overbefolket. Dette mener jeg som ikke er helt norsk selv.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Ja helt forferdelig at noen prøver å holde Norge norsk Lol hva for noe? Anonymous poster hash: f9a92...318
Gjest Stringfellow1 Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Så han Carl vil ikke la flyktninger komme til Norge. Sukk... Anonymous poster hash: f9a92...318 Ja, kanskje hele den afrikanske befolkningen burde komme til Norge?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Noen er nok Anonymous poster hash: f9a92...318
Apis Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Det vi burde gjøre er og føre en valgkamp om flyktningene, for så og ha en folkeavstemning. På den måten kan folket avgjøre. Valgkampen vil ta opp konsekvenser flyktningene kan få for Norge, på godt og vondt. Jeg vil påstå at det er veldig mange blåøyde naive mennesker i dette landet som ikke tenker med hode, men med hjerte når de ser mennesker ligger og kaver i havet. Jeg vil nå påstå det er både å bruke hode, hjerte og ta vare på god gammel norsk sjømannskultur det å hjelpe folk som er i havsnød og holder på og drukne. Men nå er jo ikke dere innvandringskritikere/freppere så opptatt av å bevare den norske kulturen
Gjest Stringfellow1 Skrevet 21. august 2015 #11 Skrevet 21. august 2015 De europeiske landene kunne ha stanset denne overfarten (og dermed også alle drukningene) så og si på dagen dersom alle de synkeferdige rustholkene med afrikanere hadde blitt tauet rett tilbake til Afrika igjen. Men på grunn av alle de europeiske skipene som patruljerer rundt i Middelhavet og plukker opp folk som blir sendt til Italia, så blir det jo langt mer attraktivt å betale menneskesmuglere og bakmenn gigantiske summer for denne overfarten. Dermed blir det jo selvfølgelig langt flere som drukner også. Dersom skipene hadde patruljert rett utenfor den afrikanske kysten og sendt alle disse folkene direkte tilbake til Afrika igjen. Så ville ingen ha giddet å betale menneskesmuglere for denne reisen, og voila så ville ingen ha druknet heller.
QuestionEverything Skrevet 21. august 2015 #12 Skrevet 21. august 2015 Jeg vil nå påstå det er både å bruke hode, hjerte og ta vare på god gammel norsk sjømannskultur det å hjelpe folk som er i havsnød og holder på og drukne. Men nå er jo ikke dere innvandringskritikere/freppere så opptatt av å bevare den norske kulturen Var nok ikke norsk kultur å reise halve verden rundt for å se etter tilfeldige båter i nød
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #13 Skrevet 21. august 2015 Hellas, jeg har mista respekt for dem nå etter det dem gjorde... Anonymous poster hash: f9a92...318
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #14 Skrevet 21. august 2015 Jeg vil nå påstå det er både å bruke hode, hjerte og ta vare på god gammel norsk sjømannskultur det å hjelpe folk som er i havsnød og holder på og drukne. Men nå er jo ikke dere innvandringskritikere/freppere så opptatt av å bevare den norske kulturen Jeg vil nå påstå at de fleste som stemmer FrP er mye mer opptatt av å bevare den norske kulturen enn dere APer og SVikere Anonymous poster hash: 11eca...ada 1
Gothminister Skrevet 21. august 2015 #15 Skrevet 21. august 2015 Jeg vil nå påstå det er både å bruke hode, hjerte og ta vare på god gammel norsk sjømannskultur det å hjelpe folk som er i havsnød og holder på og drukne. Men nå er jo ikke dere innvandringskritikere/freppere så opptatt av å bevare den norske kulturen Vi skal alltid hjelpe folk i havsnød, ingen har sagt noe annet. Men det betyr ikke at vi skal frakte dem til Norge og la dem bli her permanent på skattebetalernes kroner. Nå snakket jeg om en folkeavstemning om flyktninger. Regner med at du er for demokratiske prinsipper. Så la folket tale. En kort valgkamp der velgerne får belyst saklig konsekvensene, positive som negative om hva det vil si for Norge med økt innvandring. Så kan folket selv bestemme om dem ønsker slike endringer i sitt samfunn. Jeg kan ikke forstå at noen kan være i mot dette. Det er ingen partier som gikk til valg for å ta i mot 8 tusen flyktninger. Så dette har det aldri vært noe valg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå