AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Jeg sitter nå å lurer på om jeg kan ha fått det eller ikke. Og lurer derfor på, du som har hatt chlamydia, hva slags symptomer hadde du, hvis du hadde noen overhodet. Jeg har en svie i underlivet. Ikke når jeg tisser, men spesielt når jeg sitter, det er ikke inne i kjeden, men sånn generelt på overflaten. Noen ganger litt stikkinger ved åpningen. Merker ikke noe spesielt til utflod. Lurer fælt på hva det kan være og håper noen har hatt det og kan forklare, evt kjenne igjen symptomer. Anonymous poster hash: d8cff...a3b
rockejenta Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Nå har ikke jeg hatt klamydia, men jeg har hatt sopp i underlivet. Og det klør noe infernalsk, pluss at du får en utflod med cottage cheese-lignende utseende.. Ville kanskje tatt en tur til legen jeg. Er du usikker på om du er smittet, er det lurt å ta en test uansett.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Har aldri hatt klamydia, men ved sopp fikk jeg kløe mest ved anus og noe ved vaginaåpningen. Men ta en tur til legen for en sjekk. Anonymous poster hash: 88d41...c99
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Var forresten ikke forskjell på min utflod ved sopp. Anonymous poster hash: 88d41...c99
frk91 Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Det høres mest ut som du har sopp, dra til legen om du er usikker. Har hatt både klamydia og sopp, og symptomene dine høres ikke ut som klamydia i allefall.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Hvordan er symptomene på klamydia? Ingen Anonymous poster hash: 5877b...911
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Når jeg hadde klamydia hadde jeg lignende symptomer som urinveisinfeksjon og ekstra mye utflod Anonymous poster hash: cb20c...265
karrifrøkna Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Når jeg hadde klamydia hadde jeg lignende symptomer som urinveisinfeksjon og ekstra mye utflod Anonymous poster hash: cb20c...265 Fuck my life... Da har jeg fått klamydia.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Jeg syns det høres mest ut som klamydia og ikke sopp. Sopp klør mest ved åpningen og gir en tydelig hvitere og evn tykkere utflod. Klamydia svir og stikker. Er ikke farlig, er en enkel kur for klamydia så kom deg til legen eller sexklinikk/helsestasjon, i Oslo har man Olafia for seksuelt overførbare sykdommer, og det er ikke flaut å gå dit for alle har jo sex! Det er viktig at du får testet deg asap, så tar det en uke før du får svar, og deretter en uke med kur, så må du ta en ny test for å forsikre deg om at kuren har tatt alle bakteriene før du kan ha sex igjen. Så jo raskere du får testet deg, jo raskere kan du ha sex igjen, og jo mindre sjanse er det for at du blir steril! Klamydia er veldig veldig vanlig, tror ikke jeg vet om en eneste person som ikke har hatt det (jo kanskje et par "heldige") og derfor er det viktig å bruke kondom inntil man sammen med partner har testet seg og bestemt seg for å ikke ha sex med andre. Det eneste skumle med klamydia er at man kan ha det lenge uten å ha noen som helst symptomer også, og da kan man bli steril så det er viktig å teste seg etter hver ubeskyttede partner! Man kan også få tak i hjemmetest for klamydia som bestilles på olafia.no , men den tester kun for klamydia og mykoplasma og det er greit å ta en sjekk for "alt" jevnlig når man har et aktivt sexliv med flere personer, eller en person som har sex med andre enn deg. Anonymous poster hash: 26b90...490 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå