Gå til innhold

Sulemann i norske talenter


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er vel strengest mot danserne? Har inntrykk av at alle de proffe dansefolka er superseriøse, når det gjelder dans. Adil var også sånn.

Han er kanskje streng, men han har jo rett i det han sier da. Vil de bli skikkelig flinke så bør de være interessert i seriøs tilbakemelding.

De andre dommerene dømmer dans etter underholdningsverdi, ikke teknikk. Veldig fint å ha underholdningsverdi, men man blir ikke noe ener i dansemiljø ved å bare være underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel han er den eneste som noenlunde dømmer etter talent. De andre dommerne er jo en katastrofe...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er så streng! Likevel er han veldig sjarmerende og jeg liker ham godt. Pluss for fine tenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den beste til å dømme talentene, seriøs og med en god porsjon selvtillit.

De andre tre flåser og fjoller og får det hele til å virke som talentkonkurranse for dummies. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er den beste av de. Han er streng, men synes de skal være det. At de andre ikke ville ha med de unge som sang, er jo helt katastrofe da. Skjønner godt han reagerte. Bra han trykket på gullknappen på hun ene. Skjønner ikke hva de andre tenker med.

Synes de 3 andre kan byttes ut. Savner Adil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, kan de trykke på gullknappen en gang hver episode, trodde det bare var en gang under hele audition?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, kan de trykke på gullknappen en gang hver episode, trodde det bare var en gang under hele audition?

Sikkert en gang hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, kan de trykke på gullknappen en gang hver episode, trodde det bare var en gang under hele audition?

 

De kan trykke på gullknappen én gang hver i løpet av auditionrundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den beste av de. Han er streng, men synes de skal være det. At de andre ikke ville ha med de unge som sang, er jo helt katastrofe da. Skjønner godt han reagerte. Bra han trykket på gullknappen på hun ene. Skjønner ikke hva de andre tenker med.

Synes de 3 andre kan byttes ut. Savner Adil.

Hun hørtes ut som en copycat (har du hørt Birdy synge? :klo:), så jeg skjønner godt hvis de andre ikke ville ha henne med. De sa jo det samme alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Har ikke han vært deltaker selv? Eller husker jeg feil nå? :/

 

Jo, tror han vant med et dansecrew som het Quick et-eller-annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...