AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Jeg hadde ubeskyttet sex for rundt en måned siden, tok angrepille 1,5 dag etter. Kjente ikke bivirkninger av denne. I går fikk jeg noe som lignet mensen (4 dager på overtid) hadde endel mensen smerter men veldig lite blødning i forhold til det jeg vanligvis har. Burde jeg ta en test? Er veldig stresset, vil aboslutt ikke bli gravid.. kan nevne at da jeg hadde sex var jeg på min siste dag i mensen Anonymous poster hash: 8d261...4ad
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Jeg hadde ikke giddet åta en test, men er du SÅ bekymret, gjør det for å roe deg ned. Anonymous poster hash: 230df...433
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Ta en test. -" Hjelp! Jeg klør på armen min. Hva gjør jeg????!" -"Klø deg." -"Hjelp meg! Jeg er så sulten. Jeg har kjøleskapet full av mat. Hva gjør jeg????!" -"Spis" Anonymous poster hash: 19ff3...1cb 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Du sier du ikke vil bli gravid. HVORFOR har du ubeskyttet sex OG tar angrepille såpass sent? JA, du kan være gravid, ja du bør ta en test. Anonymous poster hash: 4d1f4...130
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå