Gå til innhold

kviser når man er 20+?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri hatt store problemer med kviser. Nå er jeg 24 år, og får kun 1-5 små kviser rundt den tiden jeg skal ha mensen, ellers renhud. 

Kommer det noen gang til å gi seg? 

Hvordan ser din hud ut (og alder)? 

Anonymous poster hash: 7ef24...b5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt store problemer med kviser. Nå er jeg 24 år, og får kun 1-5 små kviser rundt den tiden jeg skal ha mensen, ellers renhud. 

Kommer det noen gang til å gi seg? 

Hvordan ser din hud ut (og alder)? 

Anonymous poster hash: 7ef24...b5b

Jeg er 25 år og har hatt litt kviser/uren hud. Har endelig tatt til fornuft og begynt å rense huden skikkelig, ser stor forbedring :) 

Anonymous poster hash: 696af...6ef

Skrevet

Jeg er 25 år og har hatt litt kviser/uren hud. Har endelig tatt til fornuft og begynt å rense huden skikkelig, ser stor forbedring :)

Anonymous poster hash: 696af...6ef

Jeg har aldri brukt sminke i ansiktet, kun maskara. Altså, ikke krem eller pudder. Bruker rens etter dusj, fordi jeg får tørrhud. 

Har ingen grunn til å ha urenhud, og det kommer kun rundt mensen. 1 uke før og gir seg innen mensen er over. 

ts

Anonymous poster hash: bb698...6ba

Skrevet

Skjer det samme med meg også..
Som ung fikk jeg ikke kviser i det hele tatt...
Etter jeg fylte 20 poppet det opp en og annen kvise rett før jeg skulle ha mens, og forsvant like etter :fnise:

Så når jeg har 1-2 kviser i ansiktet så vet folk at "Forsiktig med henne, hun har mens...." :fnise:

Vet ikke om det blir bedre, men men, de forsvinner jo raskt og så lenge man lar være å pille på de, så gjør det jo ingenting x)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 27 og får veldig uren hud rundt mensen!  Må prøve å ikke pelle på de, for da kan jeg være rød og kvisete i flere uker etterpå og nesten ikke noe fin hud imellom mensperiodene, men om jeg greier å la menskvisene være i fred har jeg helt fin hud ellers.

Håper at jeg snart slutter å få kviser, men ser at det er en klar sammenheng med mensen og hormoner.

Anonymous poster hash: b31ee...147
Skrevet

Jeg får også kviser i forbindelse med mensen. Og når jeg er syk.. Eller hvis jeg har perioder der det går ned mer smertestillende enn vanlig. Eller hvis jeg stresser mye. Men ellers har jeg helt okei hud :) Føler meg litt som en tenåring igjen i perioder da.. Nå har jeg fått en rett under nesa, en sånn bitteliten skikkelig sinna jævel, uten at jeg egentlig helt forstår hvorfor. 

Skrevet

Tenkte meg det.. at det har noe med mensen og gjøre. Er jo heldig som ikke slet med store problemer i ungdomstiden. Jeg pilker ikke, jeg dekker ikke over de. Jeg følger den samme rense-rutinen som alltid. 

Noen ganger får jeg én kvise, noen ganger 2, nå har jeg 2 og 1/5.  :fnise:

Men hvor lenge varer det? Når kan man forvente at de forsvinner? 

Ungdoms-kvisene forsvinner jo i 20 års alderen... starten på det eller noe. 

Holder på å leter etter noe koreansk sminke som skal funke på urenhud. Men litt skeptisk så må se om jeg finner noe perfekt  :laugh:

Bruker kun div kremer og slikt på grunn av tørr hud. 

ts

Anonymous poster hash: bb698...6ba
Skrevet

Er 32, har sporadiske kviser. Er en myte at det er en ungdomsgreie. Legen vil ikke gi "hard" behandling siden jeg ikke er så hardt rammet, så blir med symptombehandling med basiron og dalacin.

Anonymous poster hash: 17913...138
Skrevet

Ulikt hva man ble lovet da puberteten slo inn, er ikke kviser noe som vil forsvinne når man forlater tenårene. Jeg er 34, og kviser er fremdeles et problem. Ikke i like stor grad, men spesielt rundt mensentider får jeg alltid en eller to. Det er veldig, veldig vanlig, stort sett alle venninnene mine har også kviser fra tid til annen. 

Anonymous poster hash: 615e2...500
Skrevet

Hadde fullstendig perfekt hud til jeg var 26. Nå er jeg 34 og sliter ennå med kvisene......Skulle gjort hva som helst å heller hatt dette problemet i ungdommen.

Anonymous poster hash: 0e45a...1e9
Skrevet

Madonna hadde problemer med uren hud i 40-års alderen. Mange som faktisk har det lenge.

Anonymous poster hash: 8b61f...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...