Gå til innhold

chips og dipp


^me^

Anbefalte innlegg

jeg tenkte jeg skulle ned på butikken og kjøpe meg chips og dipp(er helt hekta på det for tida)

men lurer på om dere har noen andre forslag enn den orginale salt chips og sessoning dip(har ikke peiling på hvordan det skrives)

hvilken chips og dipp liker dere best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min favoritt er vanlige Maarud salt chips eller tortillachips med holidaydip (blandet med lettrømme), tortilladip er også en favoritt. Salsa og guacamole er også godt hvis du vil ha noe annet enn rømmedip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i maarud holiday-dip, men den med løk-smak er også veldig god! ellers så syns jeg maarud salsa smaker godt til tortillachips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper en boks med ostedip (i taco-hylla) og varmer opp i en kjele. evnt. heller jeg det over tacochips og har det i ildfastform i ovnen i 5 minutter. Dødsdigg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips...? (Hvit pose, den "grønne" smaken) med holiday-dip.... ååååååhhhhh jeg er så dårlig å forklare når jeg får så lyst på chips og diiiip!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også Holiday dippen,men pleier å spice den opp litt. Jeg er glad i sterk mat. Pleier å blande ned litt finhakket rød chilli,og evt et fedd hvitøk. Deilig med litt HOT dip til chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..namnam..mange gode forslag!

jeg kjøpte chips med paprikasmak og hollyday dip..mmm..kjempegodt!

kjøpte også løk dippen(skal prøve den i kveld tenkte jeg?)

noen andre chips varianter jeg kan kombinere med løk eller hollyday dip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit tråd :ler:

Jeg er inne i " ikek spise usunt før helgen"

Jeg synes paprika og tortilladip med lettrømme er nydelig jeg da :) får ikke nok.. salt og pepper er også fantastisk..

begge fra maarud..

Nååå fikk jeg lyst på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøpe to poser Holiday Dip og blande med Yoghurt Naturell, jeg. (Sunnere enn lett rømme). Men jeg pleier ikke å dippe i chips, jeg bruker gulrøtter fordi jeg synes det smaker mye bedre...

Men en chips jeg synes er god og dippe, er den vanlige salt og pepper. Nammenam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøpe to poser Holiday Dip og blande med Yoghurt Naturell, jeg. (Sunnere enn lett rømme).  

Sunnere ja, men jeg synes i allefall det smaker altfor surt. Litt vel flytende også, men man kan alltids la yoghurten renne av seg litt i et kaffefilter (hvis man gidder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lag dipp med kesam. Det smaker som rømme (nesten bedre) og man slipper den ekle yoghurt konsistensen samtidig som det har mindre kalorier og fett enn rømme.

Liker å dippe maaruds mexican, pommes/chicken eller hva den heter..

og selvfølgelig holliday dipp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...