Gå til innhold

Hvorfor forfaller menn fra 30 år og oppover?


Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Menn i alderen 30 og oppover: hvorfor er det så mange som forfaller, spesielt når de når 34 års alderen?

Gener og arv er jo en ting. Men burde de ikke være mer opptatt av å spise sunt, regelmessig samt å trene noen ganger i uken?

Det er mye forfall å se: hengemager, blanke isser (kan de jo ikke noe for selv..), dvaske kropper og manglende livsgnist (som var tilstede da de var 29-30).

Hallo?! Hva med oss kvinner som faktisk tar vare på utseendet og steller pent med oss selv: hva skal vi ha å velge mellom da?

:roll: Litt oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør de det? Jeg kjenner ingen over 30 som forfaller, tvert i mot, de fleste spiser normalt, trener og ser både kjekke, sunne og sexy ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at de fleste menn i dag begynner å forfalle i 20-årsalderen. Fram til ca 20-25 kan de fleste mennesker se freshe ut, uten å trene, men etter det sliter man fort. Jeg synes det er helt latterlig at folk tillater at dette skjer. Moderne mennesker med stillesittende jobber bør trene uansett, kroppene våre er lagd for å være i bevegelse, ikke for å sitte på en stol hele dagen, så å trene 2-4 timer i uka burde være ett minimum.

Jeg har feks erfart 20-åringer med skikkelig mage, som ikke kan se noen grunn til at de skal begynne å trene. Lykke til når du dør av hjerteinfarkt i 40-årsalderen sier jeg da, og hvor kult er det å pese når du går trapper, eller ikke ha kondis til å gjennomføre ett samleie så tidlig? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren min er 65, og eneste grunn til at han ser ut som 50 er at han har brukt for mye tid i sola. Ellers hadde han sett ut som 40.

Folk er forskjellige med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe forskjell på menn og kvinner der. Det er kvinner som forfaller en del også.

Saken er vel at man blir eldre og det ikke er like enkelt å hold seg fit lenger...

Det er også andre ting som spiller inn, fokuset endrer seg med alderen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kvinner som velger å forfalle så snart de har lurt en stakkars mann inn i ekteskap? Plutselig er det treningsdressen på,uflidd hår og fleskerumpe som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes folk begynner å se mer slitne ut når de får barn. Dette gjelder både menn og kvinner. Når barna blir større, og de får sove en hel natt igjen og slipper å sette alle egne behov i bakgrunn, blomstrer de opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk menn over trdeve endelig begynner å skjønne de vesentlige tingene, jeg - ikke minst begynner de å skjønne hva de vil i senga :wink: Bedre sent enn aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eventuelle tendenser til fysisk forfall blant menn i den alderen er selvsagt først og fremst av hensyn til jevnaldrende kvinner i alle aldre som sliter med tyngdeloven; brystene blir lengre, geipen blir lengre, pusten tyngre, klimakteriet nærmer seg i takt med den biologiske klokken som løper løpsk, humøret svinger som på en middels KG-gjest og den stadig dvaskere kroppen blir gjemt i lyseblå "kosedresser" - dog fortsatt av riktig merke.

Løsningen er todelt. Noen menn forlater sitt vandrende vrakgods til fordel for en yngre kvinne. Det er én mulighet. Den andre muligheten er at både mannen og kvinnen i et forhold er positive til aktiviteter som begrenser forfallet.

Se "Seksualitet." Og finn frem speilet. Kanskje også i omvendt rekkefølge, dét bestemmer dere selv.

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, er ikke enig i det. Ihvertfall har ingen av de rundt meg gjort det. Faktisk så er en av de mest sexy mennene jeg kjenner 34 år, og fordi om jeg ikke kjente ham da han var i 20 årene, er jeg overbevist om at han bare har blitt mer attraktiv med årene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er massevis av attraktive mannfolk der ute som er over 30, faktisk mellom 30-45!!!!

NOen av dem har mage, som jeg har fått mer kjærlighetshåndtak som heller ikke er like lette å trene bort lenger.

flere av dem har også mistet litt hår, men så lenge de holder det kort-kort, så synes jeg det er minst like sexy som smågutter med langt hår.

Jeg har selv fått noen rynker, så jeg vil da ikke ha en baby-glatt mann som gjør at jeg ser virkelig GAMMEL ut ved siden av ham!!!

digger i grunnen Mannfolk mellom 30-40 jeg!! med sine former og farger. Da kan jeg leve livet og ikke hysterisk slanke meg for å matche en altfor ung og sprek guttunge!! :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg begynner å komme i den alderen at menn i den mest innlysende målgruppa i stadig økende grad preges av vom, bar isse og hår på ryggen.

ikke mye gøy.

jeg kunne jo selvfølgelig begynne å legge meg etter yngre menn. mye fint å se på, men de er på et annet stadium i livet og jeg tror jeg vil andre ting enn dem, rett og slett.

og i deres perspektiv er jo jeg en gammel dame også.

ellers er jeg vel kanskje den som har bedrevet mest av høylytt sikling etter 20-åringer her inne på forumet, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...