AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hei. Jeg er en jente på 15 år og går i tiende klasse. Der har jeg 4 gode venner og vi er liksom den "populære" gjengen da om jeg kan være helt ærlig. Men greia er at eneste grunnen til at folk liker meg er rumpa mi. Får daglig kommentarer på at jeg har deilig rumpe, men jeg synes det blir litt feil. For det første folk tenker om meg er rumpa, men jeg vil at de skal tenke på meg som person. Jeg har stor rumpe i forhold til resten av kroppen og er 157 høy, er helt gjennomsnittlig utseende Flere som har det slik, og noen tips kanskje? Vet at det virker litt rart og sånt. mine venner sier jeg skal være glad jeg har den rumpa,men jeg klarer liksom ikke å være helt fornøyd når det er bare den som er i fokus hos folk. Jeg vil at de skal like meg for personligheten å ikke bare rumpa.Anonymous poster hash: c96ce...592 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Hei. Jeg er en jente på 15 år og går i tiende klasse. Der har jeg 4 gode venner og vi er liksom den "populære" gjengen da om jeg kan være helt ærlig. Men greia er at eneste grunnen til at folk liker meg er rumpa mi. Får daglig kommentarer på at jeg har deilig rumpe, men jeg synes det blir litt feil. For det første folk tenker om meg er rumpa, men jeg vil at de skal tenke på meg som person. Jeg har stor rumpe i forhold til resten av kroppen og er 157 høy, er helt gjennomsnittlig utseende Flere som har det slik, og noen tips kanskje? Vet at det virker litt rart og sånt. mine venner sier jeg skal være glad jeg har den rumpa,men jeg klarer liksom ikke å være helt fornøyd når det er bare den som er i fokus hos folk. Jeg vil at de skal like meg for personligheten å ikke bare rumpa.Anonymous poster hash: c96ce...592 Ungdomskole problemer <3Anonymous poster hash: 4be4e...f00
dråben Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Det går over. https://open.spotify.com/track/4sFCWaCFsVKN4gSzlgUfC7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Jeg er omtrent på din høyde TS, samt rompa mi har alltid vært i fokus. Ta det heller til deg, det er et kompliment. Bruk rompa til din fordel Den begynner dessverre tidsnok å sige, så nyt den så lenge du kan. Anonymous poster hash: d2890...767
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå