Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går vg2, og jeg føler at jeg ikke har noe særlig til felles med mine jevnaldrende. Kjenner jeg rett og slett blir irritert av mye av det de sier/spøker med. Ved skolestart vil de alltid klippe ut diverse dyrefigurer til å skrive navn og fødselsdato på, for så å henge det opp på veggen. Jeg synes det er like grusomt hver gang. Ikke en eneste celle i kroppen min har lyst å klippe ut en jævla dyrefigur. Faktisk har jeg ikke behov for noe oppmerksomhet på bursdagen min overhode. Det er bare en vanlig dag, og det siste jeg vil er å motta noen gratulasjoner.

Jeg er faktisk sjokkert over at en klasse med elever på 16-17 (noen til og med over 20) synes dette er artig. Men "alle andre", utenom meg, synes jo det, så jeg begynner jo å lure på om det er MEG det er noe galt med?

I friminuttene pleier jeg å lese (altså bøker jeg har tatt med hjemmefra, ikke skolebøker). Jeg deltar jo i noen samtaler, men jeg kjenner bare at jeg blir så irritert og oppgitt over mye av det de sier (to be fair hender det at de sier noe fornuftig/morsomt).

Er det noe galt med meg?

Anonymous poster hash: e7b7a...76d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Går vg2 selv. Vil ikke si det er noe galt med deg akkurat, du er bare voksen nok til å ikke drive å tulle og tøyse som veldig mange på vår alder gjør. Jeg selv syns sånt er morsomt, har alltid hvert litt barnslig av meg og likt å tulle og tøyse. Alltid gøy med en tullete klasse som tør å oppføre seg som de vil og ikke bare prøver å være voksne, som veldig mange andre.

Du har kanskje hvert litt uheldig med klassen din og kommet i en klasse med folk du ikke har noe tilfelles med, for ellers kjenner jeg noen som er som deg, ikke alt for mange, men kanskje 2-3 stk.

Du skal være glad for at du kom i en tullete klasse og ikke en klasse der ingen bryr seg en dritt om hverandre, jeg vet det hadde hvert mye verre.

Skrevet

Det er ikke noe galt med deg :-)

Anonymous poster hash: 1fa57...3d9

Skrevet

nei, det er ikke noe galt med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...