Gjest made4u Skrevet 1. november 2016 #41 Skrevet 1. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Derfor er det det verste som kan skje..at man føles noe slikt for noen. Så jeg lar ikke det skje. Øyeblikket du vet at hele verden hadde forandret seg i det øyeblikket... nei, klarer det ikke Anonymkode: c1020...957 Du bør definitivt bygge ned de murene du har bygget opp og beskytter deg bak, det er verre å leve bak dem enn noen av skuffelsene noen kan gi deg er, tro meg når jeg sier det... La hele din verden forandres, det vil gjøre deg mer levende. Hva frykter du?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #42 Skrevet 1. november 2016 26 minutter siden, made4u skrev: Du bør definitivt bygge ned de murene du har bygget opp og beskytter deg bak, det er verre å leve bak dem enn noen av skuffelsene noen kan gi deg er, tro meg når jeg sier det... La hele din verden forandres, det vil gjøre deg mer levende. Hva frykter du? De skuffelsene som skuler seg bak de murene, er verdt det? Hvorfor er de det? Anonymkode: c1020...957
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #43 Skrevet 1. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skuffelsene som skuler seg bak de murene, er verdt det? Hvorfor er de det? Anonymkode: c1020...957 Utvikling. Livet blir stillestående og meningsløst uten. I lengden altså, man kan jo ta en pause fra forhold, og den kan være ganske lang. Men så vil man gjerne at det skal skje noe igjen, og det er jo derfor man er her. Anonymkode: bac7c...568
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #44 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Derfor er det det verste som kan skje..at man føles noe slikt for noen. Så jeg lar ikke det skje. Øyeblikket du vet at hele verden hadde forandret seg i det øyeblikket... nei, klarer det ikke Anonymkode: c1020...957 Det er den beste rusen som finnes Anonymkode: 1b664...8e3
Gjest made4u Skrevet 1. november 2016 #45 Skrevet 1. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skuffelsene som skuler seg bak de murene, er verdt det? Hvorfor er de det? Anonymkode: c1020...957 Der tar du grundig feil, er bare du som forsvarer deg selv med det, man må evne å slippe andre inn på seg. Er feil fordi om du ikke gjør deg sårbar, så kan du heller aldri ta til deg mennesker som kan berike ditt liv, du stenger dem da ute.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #46 Skrevet 1. november 2016 1 time siden, made4u skrev: Der tar du grundig feil, er bare du som forsvarer deg selv med det, man må evne å slippe andre inn på seg. Er feil fordi om du ikke gjør deg sårbar, så kan du heller aldri ta til deg mennesker som kan berike ditt liv, du stenger dem da ute. Skal ikke se bort i fra at jeg stenger enkelte ute, men regner med at jeg ikke gjør det når den rette dukker opp Anonymkode: c1020...957
AnonymBruker Skrevet 1. november 2016 #47 Skrevet 1. november 2016 På 20 August 2015 den 20.10, AnonymBruker skrev: Hei. Er det noen her inne som har fælt at de har blitt dratt mot en person som en magnet? At der er noe kjent med denne personen. At det kjennes ut som energien går ut av deg og inn I det andre menneske? At du kan se deg selv I personens øyne. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. At du kan føles personen med deg hvor enn du går? Og det er en enorm kjærlighet som er veldig sterk. At det akurat er som at du har kjent denne personen Før og kan føle denne personens følelser? Anonymous poster hash: cbea4...9a4 Hmmm.. Kan det tenkes at han har fått tak i en sånn, fitte-magnet? 🤔 Anonymkode: 49b4e...81d
Gjest made4u Skrevet 1. november 2016 #48 Skrevet 1. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Kan det tenkes at han har fått tak i en sånn, fitte-magnet? 🤔 Anonymkode: 49b4e...81d Hørt tale om dem ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå