AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Sitter og leser om hygiene her på KG. Noen vasker ikke rompa. Noen skifter ikke sengetøy ofte nok. Noen skifter ikke tannbørste ofte nok. Noen vasker ikke huset bra nok. Hvorfor er vi hysteriske? Selv vasker jeg ikke rompa med hånda. Jeg spruter såpe nederst på ryggen og spyler såpen nedover slik at det kommer til selve rumpehullet. Jeg skifter på senga ca hver 14 dag. Tannbørste skifter jeg ikke med jevne mellomrom, men jeg bytter tannbørste i gjennomsnitt 10 ganger i året. Huset vasker jeg da det er behov for det. Ingen faste rutiner. Er vi for for hygieniske i 2015? Anonymous poster hash: a95ec...262
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Ja, det vil jeg si. Men de aller fleste er ikke overhysteriske. Alt er jo farlig nå om dagen, skal vi følge tabloidene... Hvordan klarte man seg før i tida? Jo, man bodde litt skittent, fikk bygd opp immunforsvaret sitt og man ble ikke sånn syk da... Anonymous poster hash: 64bff...afa
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Vasker du ikke rumpa????Anonymous poster hash: 992a2...724 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå