Gå til innhold

Penisen her liten, medium eller stor?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Den så veldig tynn ut da, er vel det som kalles en pencildick, tror ikke den ville gitt meg noe, liker de tykke...

Anonymous poster hash: 8cf8c...cf7

:laugh:

Endret av Guffen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

sant det, har kjempe tynn og liten penis i forhold til snittet, skammer meg over å ha så liten altstå

Hvorfor later du som om det er din penis?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor later du som om det er din penis?

jeg har ikke latet som noe som helst, jeg spurte om den var stor eller liten :)

og ifølge dere damer så er 19-20cm lang penis definert som "liten" :D 

Endret av Guffen
  • Liker 2
Skrevet

haha, busted

Anonymous poster hash: ab332...977
  • Liker 2
Skrevet

:ler:

Anonymous poster hash: a20cc...4ac

• Liker 1
Skrevet

Dere som sier den er liten, vet alle at dere troller. Den er SVÆR, og de kvinnene som får plass til hele den innu høna si, ja de trenger den.😅

Anonymous poster hash: dbc7a...3b0

• Liker 1
Skrevet

Dere som sier den er liten, vet alle at dere troller. Den er SVÆR, og de kvinnene som får plass til hele den innu høna si, ja de trenger den.😅

Jeg tror de som sier den er liten gjør det fordi den ser veldig tynn ut. Jeg vil definere den som lang, men ikke stor, siden den ser så tynn ut som den gjør på bildet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror de som sier den er liten gjør det fordi den ser veldig tynn ut. Jeg vil definere den som lang, men ikke stor, siden den ser så tynn ut som den gjør på bildet.

Den er tykk. Er bare lengden som gjør at den ikke ser så tykk ut. Den er iallefall 15 cm i omkrets, og når vi vet at gjennomsnittet er 10-12 cm i omkrets, og med den lengden den der så er den diger.

Skrevet

Problemet til den som snurrebassen sitter fast på, befinner seg mellom øra!!!

• Liker 2
Skrevet

Sjaluuuuu

Jeg er kvinne. Den er ikke noe fin, fakta. Den ligger ikke fint, står jo rett ut. Alt for tynn i forhold til lengden. 

Ser ikke noe fin ut. En "god og saftig" kuk ser fin ut, den der er bare stygg, lang, tynn og står rart. 

Anonymous poster hash: ed9d1...e1e

• Liker 4
Gjest Hummels
Skrevet

Jeg er kvinne. Den er ikke noe fin, fakta. Den ligger ikke fint, står jo rett ut. Alt for tynn i forhold til lengden. 

Ser ikke noe fin ut. En "god og saftig" kuk ser fin ut, den der er bare stygg, lang, tynn og står rart. 

Tenk hvis noen sier det om din mus, eller puppene dine.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep samt svar til dette 

Nikee, mod. 

Skrevet

Tenk hvis noen sier det om din mus, eller puppene dine.

Tror ikke noen menn eller kvinner på kg, har noe de skulle sagt angående deres eget kjønnsorgan, og alle vet det.

Skrevet

Medium. Virker som at det er vinkelen som får den til å se litt stor/lang ut, men man ser jo at den er litt tynn også. Men helt fin den altså, bare stell til der nede litt bedre, for det var ikke delikat med de buskene rundt rota og utover lårene!

Anonymous poster hash: 6690c...aba
Skrevet

Den er tykk. Er bare lengden som gjør at den ikke ser så tykk ut. Den er iallefall 15 cm i omkrets, og når vi vet at gjennomsnittet er 10-12 cm i omkrets, og med den lengden den der så er den diger.Anonymous poster hash: dbc7a...3b0

Ja okei :) men da er den stor ja, absolut :)

Skrevet

Lenden ser normal/grei ut, men den ser veldig tynn ut.

Anonymous poster hash: e8b6b...8ae
  • Liker 1
Skrevet

Voldsomt som du søker bekreftelse? Først om vektoppgangen din (som forøvrig ER bra jobbet), og så om pikken din er bra nok…? Slapp av, mann!

den er ikke min, jeg legger da ikke ut nakenbilder på nett. bare nysgjerrig hva damer syntes om den type størrelse  :fnise:

Skrevet

Heilt enig! Eg rynka på nasa og tenkte "den såg rar ut".

Skrevet

den er ikke min, jeg legger da ikke ut nakenbilder på nett. bare nysgjerrig hva damer syntes om den type størrelse  :fnise:

lurekuk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...