Gå til innhold

Oppbevaring av julegavene

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å holde oversikt over julegavene som er kjøpt gjennom året, hvordan oppbevarer dere de? Selv om jeg har liste så er det alltid noe som legges i skuffer og skap, og som til slutt "forsvinner"... har dere de ulike gavene i poser med navn på, i esker eller er det noen som har andre lure idéer-både for oppbevaring og oversikt...

Anonymous poster hash: af837...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ting forsvinner må det jo være noen som stjeler?

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor du spør. Har en fast hylle der jeg legger forhåndsinnkjøpte gaver og har aldri opplevd at ting forsvinner fra eget hjem.

Anonymous poster hash: fca02...315
  • Liker 1
Skrevet

For å holde oversikt over julegavene som er kjøpt gjennom året, hvordan oppbevarer dere de? Selv om jeg har liste så er det alltid noe som legges i skuffer og skap, og som til slutt "forsvinner"... har dere de ulike gavene i poser med navn på, i esker eller er det noen som har andre lure idéer-både for oppbevaring og oversikt...

Esker med lokk, som er merket med navnene til mottagerne

Har du svært mange esker med gaver, kan du jo også nummerere eskene og lage en bok der du fører opp eskenr + innholdet i eksene

Du kan gjerne oppbevare gavene hjemme hos meg :) Jeg elsker gaver :gave::nissegutt::gave: :gave: :gave: :gave: :gave:

Anonymous poster hash: c5524...687

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en flettet kurv full med gaver. 

Anonymous poster hash: cea34...bf1
  • Liker 1
Skrevet

Er dette en Juletråd? Har Juleforumet Åpnet?! :):tree: :tree:  :tree:  :kalle::nissegutt:

• Liker 1
Skrevet

Ah! Julefreaken i meg jubler!! Jeg har et skap hvor alle gavene legges i esker. Gavene pakkes inn fortløpende og merkelapp settes på. Har en bok med oversikt over hvem som får hva.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar 😊 Jeg spør fordi jeg ønsker en bedre løsning enn den jeg har nå. Når jeg sier at de "forsvinner" (legg merke til hermetegn) så skjønner du sikkert at jeg ikke mener det bokstavlig. Jeg roter de vekk/glemmer de hvis jeg ikke skriver det opp med en gang...

Det med å pakke de inn med en gang var lurt. Har selv tenkt tanken, men drømmer stadig om en koselig kveld med julemusikk og innpakking av julegaver-slik som mange snakker om.. Men det skjer jo aldri i mitt hus😝

Skrevet

Jeg har ei stor eske i boden jeg legger alle gaver i. Da har jeg full kontroll på hvor de er til enhver tid :) Jeg pakker aldri inn før det nærmer seg jul, da setter jeg av en kveld hvor jeg henter frem alt av julegaveinnpakkingsting fra boden, setter på julemusikk og koser meg med å pakke alle gavene. Når alt er innpakket rydder jeg bort igjen gavepapir/bånd etc, og fordeler gavene i poser etter hvor de skal. Da slipper jeg å dra frem gavepapiret til stadighet (og så får jeg så fin julestemning av pakkekvelden min).

Skrevet

Jeg har julegavene liggende i en lite tilgjengelig hylle bak sofaen, i de posene jeg kjøpte dem i. Vanligvis husker jeg hvem jeg har kjøpt til, og hvis jeg glemmer det lar jeg bare gaven vente til bursdag eller neste jul. Jeg pakker vanligvis ikke inn før like før de skal sendes, for jeg synes det er mer effektivt å pakke inn mange gaver om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...