AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Jeg satt inn p-stav for 2 år siden, og har vært heldig å sluppet å ha mensen siden da. Men for litt over 1 ukes tid siden begynte jeg å blø igjen, og har blødd siden da. Betyr dette at p-staven ikke fungerer lenger eller? Trodde de skulle være sikre i 3-5 år? Eller kanskje det er noe annet.. Hva tror dere? Anonymous poster hash: efe1a...9b0
mijaa Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Jeg vet ikke helt om det er overførbart, men jeg går på Cerazette (som er samme hormon som p-stav), og jeg har det på samme måte. Jeg tror man er beskyttet mot graviditet, men at kroppen har blitt såpass vandt til hormonet at bivirkningen å ikke ha mensen faller bort. Legen min sa i alle fall ikke noe om at jeg ikke var sikker da jeg tok opp problemet mitt med hu!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Jeg vet ikke helt om det er overførbart, men jeg går på Cerazette (som er samme hormon som p-stav), og jeg har det på samme måte. Jeg tror man er beskyttet mot graviditet, men at kroppen har blitt såpass vandt til hormonet at bivirkningen å ikke ha mensen faller bort. Legen min sa i alle fall ikke noe om at jeg ikke var sikker da jeg tok opp problemet mitt med hu! Okei, takk for svar Er jo en mulighet for det. Jeg har hatt p-stav siden jeg var 17 og nå er jeg 23, så dette er min andre p-stav. TSAnonymous poster hash: efe1a...9b0
mijaa Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Okei, takk for svar Er jo en mulighet for det. Jeg har hatt p-stav siden jeg var 17 og nå er jeg 23, så dette er min andre p-stav. TSAnonymous poster hash: efe1a...9b0 Da er det nok det som har skjedd! Jeg har gått på Cerazette ca like lenge som du har gått på p-stav, og det siste året har jeg hatt lange blødninger med ujevne mellomrom.. Skikkelig irriterende! Ta deg en prat med legen om å få byttet til noe annet, du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå