AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Har nå hatt mensen i over to uker. Går ikke på prevensjon, men rundt eggløsning sist tok jeg angrepille. Har kontaktet lege to ganger, og får kun medisiner for å stoppe blødningen. (Har ikke blitt undersøkt) Har gått av medisinene to ganger for å sjekke, men begynner å blø igjen på nytt. Synes også det lukter veldig vondt, nesten råttent. Noen som har opplevd lignende? Blir svimmel og sliten av det her. Anonymous poster hash: 2c47c...755
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Da må du gå tilbake til legen og be om å få henvisning enten til gynekolog eller til gynekologisk poliklinikk på nærmeste sykehus. Du kan bli blodfattig av å gå og blø. Da blir du og svimmel og sliten.Anonymous poster hash: 606b9...46e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Da må du gå tilbake til legen og be om å få henvisning enten til gynekolog eller til gynekologisk poliklinikk på nærmeste sykehus. Du kan bli blodfattig av å gå og blø. Da blir du og svimmel og sliten.Anonymous poster hash: 606b9...46e Jeg kan ta direktekontakt med gynekolog om jeg ønsker. Jeg går ikke og blør, jeg tar tabletter for å stoppe blødningen. Anonymous poster hash: 2c47c...755
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå