Gå til innhold

Dirty talk til "knullekompis" utenfor senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en kar jeg har liggi med et par ganger etter byen. Vi er ikke akkurat knullekompiser, men jeg kunne gjerne tenkt meg å gjøre det flere ganger.

Vi møtes ganske ofte ute på byen, så ser ikke bort fra at vi møtes til helgen igjen.

Jeg lurer på om noen har noen tips til hva jeg kan si til han som pirrer han og gjør han gira på å bli med meg? Noe litt små-dirty, men kanskje ikke alt for drøyt heller :P

Anonymous poster hash: 0a938...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å tafse litt diskrè? Legge trusa di i lomma hans?  :laugh: Ellers, biting på øreflippen og halsen, kanskje noen frekke ord hvisket i øret?

Skrevet

Si at om han ikke får seg noen andre på byen denne gangen heller, så er du åpen og klar som alltid?

Skrevet

Hva med å tafse litt diskrè? Legge trusa di i lomma hans? :laugh: Ellers, biting på øreflippen og halsen, kanskje noen frekke ord hvisket i øret?

Ikke dette her! Fortell han rett ut at du er kåt og vil knulle, det er absolutt det frekkeste!

Anonymous poster hash: 294b7...584

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Gå på do også sender du han ei mld om kva du har lyst å gjera med kroppen hans. Gå inn att og lat som ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...