AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hei I det siste har jeg møtt et par gutter på tinder. På tinderbildene ser de mye kjekkere ut. Men når jeg møter dem har de masse hudproblemer i huden osv.. Har du opplved noe lignende at personen ser mye mer finere ut på bilder og ikke så attraktivt i virkeligheten? Anonymous poster hash: 4b085...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Hvorfor lager du to identiske tråder? Anonymous poster hash: e50aa...b26
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 viser du fram hvordan du ser ut uten sminke på dine tinderbilder da? bruker du sminke på daten? Anonymous poster hash: 46044...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Hvorfor lager du to identiske tråder? Anonymous poster hash: e50aa...b26 I need answers asap Anonymous poster hash: 4b085...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 viser du fram hvordan du ser ut uten sminke på dine tinderbilder da? bruker du sminke på daten? Anonymous poster hash: 46044...dd9 Viser fram kun et helt ordinært bilde av meg. Null festsminke. Bruker hverdagsminke. Ser ganske lik ut uten sminke også har jeg fått høre. Anonymous poster hash: 4b085...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Hei I det siste har jeg møtt et par gutter på tinder. På tinderbildene ser de mye kjekkere ut. Men når jeg møter dem har de masse hudproblemer i huden osv.. Har du opplved noe lignende at personen ser mye mer finere ut på bilder og ikke så attraktivt i virkeligheten?Anonymous poster hash: 4b085...1ab Man velger jo gjerne de bildene manager best ut på da. Jeg legger alltid til de jeg skal møte på snap også utveksler vi noen bilder der frem til vi skal møtes. Da ser man litt bedre hvordan personen faktisk ser ut. Jeg har noen kg ekstra og har ikke akkurat annonsert det så veldig på tinder. Men møter folk likevel og tenker at de får ta meg for det jeg er eller ingenting. Man møtes jo uansett for å se om det er noe kjemi osv så tar man det bare deretter. Det værste som kan skje er at man bare dropper å møtes flere ganger.Anonymous poster hash: 1d465...529
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå