Gå til innhold

Naboer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så glad vi har fått naboer som ikke bryr seg om at vi har høylytt sex! Endelig bor vi ved siden av noen kule som er høylytte selv, og ikke har noen hemninger når de knuller :) Morsomt å treffe dem utenfor og få kommentarer som "der har vi noen som var ville i går!"

Sorry, måtte bare få det ut, er enda høyt oppe etter fantastisk sex med typen i morges!

Anonymous poster hash: 7f772...031

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad vi har fått naboer som ikke bryr seg om at vi har høylytt sex! Endelig bor vi ved siden av noen kule som er høylytte selv, og ikke har noen hemninger når de knuller :) Morsomt å treffe dem utenfor og få kommentarer som "der har vi noen som var ville i går!"

Sorry, måtte bare få det ut, er enda høyt oppe etter fantastisk sex med typen i morges!

Anonymous poster hash: 7f772...031

Høres ut som et fint naboforhold :)

Skrevet

Høres fint ut. Jeg kjenner til folk som har flytta fordi naboene hadde så høylytt sex at det ble ubehagelig å bo der.

Skrevet

Ja, du verden, du verden!

Ingenting som å møte noen som er like harry som seg selv haha:)

• Liker 4
Skrevet

Glad jeg ikke har ts som nabo.

Anonymous poster hash: 9678f...ae6
  • Liker 2
Skrevet

Hei troll

Signerer ;)

Skrevet

Når man bor i en leilighet med vegger så tynne at man kan høre naboen kremte, er det alfa omega med naboer som ikke bryr seg og/eller er like høylytte selv. :)

Skrevet

Supert med naboar som ikkje bryr seg, men å kommentere at de "var ville" kvelden før..  :sjokkert:

Skrevet

Signerer ;)

Signerer jeg også  :danse:

Anonymous poster hash: df895...d81

Skrevet

Signerer jeg også :danse:

Anonymous poster hash: df895...d81

Slenger meg på denne!

Skrevet

Faen så kleint

Anonymous poster hash: 06226...0ef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...