Gå til innhold

Lifesum - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått meg denne appen og fører inn. Man kan jo velge målsetting også. Satte først på å bli sunnere men endret til vektreduksjon da jeg syntes kalorinivået ble litt høyt. For vil gjerne gå ned et par kg. Nå har jeg lagt inn aktiviteter også, og da økes jo antall kalorier man kan spise. Lurer litt på hvorvidt jeg kan stole på dette, som veiledning da så klart. Men gir det en rett pekepinn? Noen som har erfaring med denne appen? Kanskje oppnådd noen resultater? ☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har hjulpet meg 12 kg. ned. Bruker den hele tiden. :)

Anonymous poster hash: e1736...71d
Skrevet

Den har hjulpet meg 12 kg. ned. Bruker den hele tiden. :)

Så bra! Gratulerer ☺

Men legger du inn aktivitet, alt fra snømåking til husarbeid, og spiser tilsvarende? Eller holder du deg utelukkende til kaloriinntaket som blir satt i utgangspunktet?

Skrevet

Så bra! Gratulerer ☺

Men legger du inn aktivitet, alt fra snømåking til husarbeid, og spiser tilsvarende? Eller holder du deg utelukkende til kaloriinntaket som blir satt i utgangspunktet?

Holder meg til utgangspunktet, men får ikke panikk om jeg overstiger innimellom. Legger ikke inn aktiviteter eller vanninntak :)

Skrevet

Jeg bruker den. Legger inn alt jeg spiser (med mindre det er for eksempel tre skiver rødløk som jo har knøttlite kalorier). Legger også inn aktiviteter for å se ca hvor mye mer jeg må spise de dagene jeg trener.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var veldig mye som kunne legges inn av aktiviteter og siden jeg akkurat har lastet den ned la jeg inn alt jeg kunne for å teste litt ut. Og absoultt alt jeg spiste. Kaloriinntaket ble jo dobbelt så høyt med aktivitetene. Syntes det var litt mye. Nå har jeg satt på lavt aktivitetsnivå i utgangspunktet da, noe som selvsagt trekker litt ned på antall kalorier.

Synes det er topp om jeg kan stole nok på det til å ha som et utgangspunkt da jeg ikke ønsker å gi kroppen alt for lite mat når jeg faktisk har vært i litt aktivitet. Skal jeg ned i vekt så må det bli veeeeeldig sakte, for jeg ønsker å legge om livsstilen. Jeg spiser sunt og er i aktivitet gra før. Men det er ikke helt i balanse med tanke på at jeg har noen kilo ekstra.

Endret av Alkymist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...