AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hvorfor er noen jenter ukomfortable med å vise seg i truse og bh, men å være på stranda i bikini ikke er noe problem? ("Nei, jeg kan ikke gå ut dit nå, jeg har bare undertøy på meg")Anonymous poster hash: b2c5c...247
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Sosiale koder regner jeg med. Er hun lik meg, ville hun nok ikke vist seg i bikini i den settingen du beskriver heller, selv om hun er komfortabel med å vise seg lettkledd på en strand. (Der alle andre også er lettkledde) Anonymous poster hash: 7cec9...e1d
Rosewood Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Undertøy er jo ofte laget på en annen måte enn en bikini. Det blir mer privat. Jeg for eksempel bruker mye blonder, så det blir jo litt gjennomsiktig, og jeg bruker blant annet string og hipstere, jeg vil helst ikke vise rumpa til gud og enhver.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Undertøy er jo ofte laget på en annen måte enn en bikini. Det blir mer privat. Jeg for eksempel bruker mye blonder, så det blir jo litt gjennomsiktig, og jeg bruker blant annet string og hipstere, jeg vil helst ikke vise rumpa til gud og enhver. Takk for svar. Gitt at musa ikke vises gjennom blonder og sånt, syns du det er like privat å vise frem rumpa?Anonymous poster hash: b2c5c...247
peppermyntete Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Jeg har ikke noe problem med å sole meg i undertøy hjemme eller hos venninner, eller på en spontan tur på stranda. Men dette er jo situasjoner der bikini, dvs minimalt med klær, er greit. Men jeg går jo ikke etter posten i undertøyet for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Kommern nok mer an på setting enn dekke-evnen. På stranda er det naturlig å ha på seg bikini, alle andre har det, og det er sosialt akseptert. Når en har på seg undertøy så er det i større grad noe som skjules under klærne, og derfor ikke like naturlig å vise. Faktisk er det mange som synes at det er tacky om bh'en vises. Pluss at på stranda så er nå damene gjerne nybarbert, mulig ordnet hår eller sminke eller gudveit. Man er liksom på sitt beste. Om en blir overraska i garderoben i undertøyet med vinterpels så blir det noe anna. Har solt meg i bh offentlig, som regel når jeg ikke har hatt tid til å gå å skifte først eller da jeg ikke eide bikini osv. Men det måtte jo være en ordentlig en da, hel og ren og alt det der. Anonymous poster hash: 4e03c...d34
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Bikiniene mine og undertøyet mitt er ganske forskjellig. Føler meg ikke komfortabel med å vise halve rumpa i en blondetruse på stranda Anonymous poster hash: 58489...b47
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Det handler om samtykke. Har jeg på meg bikini offentlig, godtar jeg at folk ser på meg, og jeg er komfortabel nok med det. Om noen plutselig stormer inn på rommet mens jeg bare har på meg undertøy, blir jeg forbanna for jeg har ikke SAMTYKKET til å bli beglodd, og det føles dermed som et slags overgrep, fordi man er i sine "private" klær. Og når kvinnekropp blir seksualisert på den måten de omtrent alltid blir, føles det ubehagelig å ikke selv kunne velge når man vil bli seksualisert, på et vis. Har ingenting å si om jeg har på meg sexy undertøy eller rett og slett menstrusa, har man ikke samtykket til å vise seg frem, føles det ekkelt. Anonymous poster hash: 26462...257 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå